iPhone 3G 16Gb finaal naar de kl*** discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik vraag hier even advies over wat te doen! Probleem: Mijn iPhone 3g 16Gb is dood, reparatie lijkt me onwaarschijnlijk omdat de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G 16Gb finaal naar de kl***
Hallo allemaal!
Ik vraag hier even advies over wat te doen! Probleem: Mijn iPhone 3g 16Gb is dood, reparatie lijkt me onwaarschijnlijk omdat de iPhone bij mijn ouders op tafel lag en de hond er mee is gaan spelen. Resultaat: een iPhone die letterlijk doorboord is... Er is weinig over van de telefoon. Nu zijn mijn ouders uiteraard goed verzekerd, maar mijn vraag is hoe mijn telefoon en of mijn telefoon vervangen kan worden? Krijg ik een nieuwe, en zo ja, hoe kan dat? Want de telefoons zijn toch niet simlockvrij te koop in Nederland? Wie kent dit probleem en weet het antwoord? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wij weten natuurlijk niet hoe dat is geregeld bij jullie verzekering
Je kunt het beste even de verzekeringsmaatschappij bellen.
|
||||
|
||||
hoe kan je dit nou plaatsen zonder tenminste een foto toe te voegen?
|
|||
|
|||
Als de bovenste helft nog werkte had ik met mijn iPhone wel even een foto kunnen maken
Het leed dat huisdieren heet Maargoed, het wordt wel vergoed. Mijn vraag is dus eigenlijk nog, hoe wordt dit opgelost aangezien er gewoon geen simlockvrije toestellen worden verkocht in Nederland En als ik nu een tijdje wacht, zou ik dan met bijbetalen misschien .... 3Gs? Vast niet, maar ik moet gewoon een telefoon hebben ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 16gb Updaten naar 4.2.1 of niet? | AquaDragon | iPhone algemeen | 3 | 28-11-10 22:56 |
iPhone: iPhone 3G 16gb software geupdate naar 4.1, nu wordt simkaart niet ondersteund | iphonelotte | Jailbreak | 5 | 01-11-10 22:24 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
Upgrade naar 2.0; iPhone 16GB US werkt niet meer! | Vignale | Archief | 1 | 15-07-08 16:47 |
|
|