//

fout nummer in nieuwe iphone

fout nummer in nieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe Iphone 3g 16GB gekocht (gewoon in belgie in de winkel, alles legaal) en toen ik hem aansloot op pc, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-09, 00:24
kim0203 kim0203 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard fout nummer in nieuwe iphone

Ik heb net een nieuwe Iphone 3g 16GB gekocht (gewoon in belgie in de winkel, alles legaal) en toen ik hem aansloot op pc, en alles liet synchroniseren heeft hij een verkeerde eigen telefoonnummer weergegeven in de samenvattingstabel in iphone, waar ook het serienummer enzo staat. Ik heb al naar deze nummer gebeld, en kwam op het antwoordapparaat van iemand die ik totaal niet ken. Zo te horen iemand uit wallonië. Twee uur aan't prutsen geweest om deze nummer er proberen uit te krijgen, zowel via itunes als via iphone zelf, maar lukt niet. Kan deze nummer veranderd worden, heb ik iets fouts gedaan. Of heb ik een nieuwe gsm gekocht voor 625euro die eigenlijk tweedehands is ... Voor de rest werkt alles, als ze mijn eigen nummer draaien komen ze ook op mijn iphone terecht, maar het feit dat die andere nummer er instaat ergert me serieus ... Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-09, 08:01
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen.

Waar staat dat nummer dan nu precies?
Het zou niet moeten, in iTunes kan je je numer laten weergeven, maar dat moet je zelf aanzetten en op de iPhone zit alleen in 3.0 standaard die functie (Instellingen > Telefoon > Eigen nummer).

Misschien dat je een screenshot kan plaatsten?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 14-06-09, 08:20
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Volgens mij staat dit nummer boven aan de adressenlijst....

Inderdaad een vreemd verhaal - ik zou denk ik een nieuwe vragen.
  #4  
Oud 14-06-09, 09:30
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Ik heb dit ook gehad, ik heb een aantal keer men sim eruit gehaald en opeens was het juist, hoop dat dit bij jou ook werkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Nieuwe Itunes installeren vanwege software fout, help! danenan iTunes 3 19-01-11 10:22
nummer oude mobiel en nieuwe iphone4 omwisselen heide iPhone algemeen 3 03-12-10 13:40
Iphone 3G S Model nummer? defisit Koopinformatie Nederland 2 11-07-09 13:52
Nummer meenemen naar nieuwe iphone ? Jean72 Odido (T-Mobile) 6 21-06-09 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.