Definitief verwijderde foto's terughalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er stonden reeds vele foto's op mijn iPhone. Toen ik een iPad kocht met groter geheugen dacht ik ze hier te kunnen bewaren en verwijderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Definitief verwijderde foto's terughalen
Er stonden reeds vele foto's op mijn iPhone. Toen ik een iPad kocht met groter geheugen dacht ik ze hier te kunnen bewaren en verwijderen van mij iPhone om geheugen vrij te maken. Maar nu zijn ze weg van iPhone
, ook uit map definitief verwijderen, en ze zijn weg op mijn iPad! Kan ik deze terughalen? Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
same problem maar dan met video's, misschien kan je iphone herstellen naar laatste versie en dat er op dat moment die foto's er al op had staan! Heb je ze ook niet op een computer o.i.d. staan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mij iPhone opnieuw ingesteld en dan de reservekopie van iCloud terug gezet en dat lijkt te werken, de foto's komen langzaam terug!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde foto's iphone terughalen. | moooootjuh | iPhone algemeen | 8 | 03-02-14 18:21 |
Verwijderde foto's heel terughalen met een simpel trucje | moooootjuh | iPhone algemeen | 3 | 30-01-14 09:51 |
Verwijderde foto terughalen | brunovw87 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 11:31 |
verwijderde fotos & videos terughalen | Stef16 | Muziek, foto & video | 1 | 29-03-11 11:07 |
verwijderde cycorder videos terughalen? | encounter | Muziek, foto & video | 0 | 14-09-10 19:39 |
|
|