mail en toetsenbord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een nieuwe mail opent, is mijn toetsenbord heel anders geworden. ik denk Amerikaans, omdat er ineens een dollarteken staat. dubbel punt en punt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail en toetsenbord
Als ik een nieuwe mail opent, is mijn toetsenbord heel anders geworden.
ik denk Amerikaans, omdat er ineens een dollarteken staat. dubbel punt en punt komma en zo zijn verdwenen. iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Toetsenborden.
|
|||
|
|||
Daar staat alles goed, het gekke is dat het probleem alleen voordoet bij het openen van een nieuwe mail, als ik dan wil gaan typen, is er een heel ander toetsenbord. bij whatsapp en andere is er een normaal toetsenbord.
|
|
||||
|
||||
Wanneer je cursor in het aan veld staat reageert het toetsenbjord volgens mij zoals jij beschrijf.
Wanneer je naar het onderwerp ga of het tekst veld zal deze weer moeten veranderen in 'normaal'
|
||||
|
||||
Staat er echt een dollarteken ($) of bedoel je wellicht een apenstaartje (@)?
Dan zou dit het speciale toetsenbord voor emailadressen kunnen zijn.
|
|||
|
|||
Druk op het wereldbol(letje) onderaan links op je toetsenbord als je dit hebt
|
|
|||
|
|||
een wereldbolletje heb ik niet... en het is echt een dollarteken.
het is alleen als ik een mailadres wil typen, dan veranderd het toetsenbord, ga ik dan naar onderwerp, dan springt die weer op een normaal toetsenbord. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het dollar teken komt tevoorschijn als je het numeriek toetsenbord oproept |
|
|||
|
|||
ja fat klopt, maar dubbele punt en punt komma zijn verdwenen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee, maar wel als ik meerdere emailadressen wil gebruiken, dan moet er toch een punt komma tussen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord geluid en mail binnenkomst geen gruis meer na op de zei gelegd | okkie100 | iPhone algemeen | 2 | 24-11-10 14:34 |
geen toetsenbord bij nieuwe mail | bvandalsum | Archief | 3 | 23-11-09 19:57 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
|
|