//

Hoe haal ik Ramadan en het Suikerfeest en dergelijke uit de iCloud agenda?

Hoe haal ik Ramadan en het Suikerfeest en dergelijke uit de iCloud agenda? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook zie ik liever Halloween en Valentijnsdag verdwijnen. Dit zijn geen Nederlandse feestdagen, en daarom zie ik ze liever niet. Iemand een oplossing? Kan het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-15, 12:27
IdsvanSolkema IdsvanSolkema is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 9
Standaard Hoe haal ik Ramadan en het Suikerfeest en dergelijke uit de iCloud agenda?

Ook zie ik liever Halloween en Valentijnsdag verdwijnen. Dit zijn geen Nederlandse feestdagen, en daarom zie ik ze liever niet.

Iemand een oplossing? Kan het niet vinden in de instellingen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-15, 18:34
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

De enige oplossing die ik heb kunnen bedenken is de feestdagen in je eigen agenda te zetten.


Zo hoef je maar een paar gekke data, zoals Pasen en hemelvaart, elk jaar aan te passen.
Dat doe ik dan door eenmalig de feestdagen agenda toe te staan ( in een andere kleur) en dan deze dagen te kopieëren naar mijn eigen agenda.

Klinkt omslachtig, valt reuze mee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe agenda op iphone5 synchroniseren naar iCloud? idejong iCloud 3 07-10-14 16:23
Icloud agenda 2013 alleen uit iPhone weg alwaysbeautifulbilthoven iCloud 1 16-01-14 08:59
Hoe haal ik een film uit Video's app? Arjan Broere iPad algemeen 6 28-06-13 15:29
Agenda delen, uit Default halen en in iCloud zetten Sararahtje iPhone Apps 0 13-06-13 01:36
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.