Dubbele contacten in twee verschillende telefoons discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oude IPhone aan mijn dochter gegeven. Nu heeft ze een eigen sim-kaart en een eigen Apple id. Maar het vreemde is, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dubbele contacten in twee verschillende telefoons
Ik heb mijn oude IPhone aan mijn dochter gegeven.
Nu heeft ze een eigen sim-kaart en een eigen Apple id. Maar het vreemde is, dat al haar vrienden ook in mijn Contacten op mijn toestel verschijnen? Hoe is dit mogelijk en nog belangrijker hoe kan ik dit wijzigen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga op de telefoon van je dochter naar Mail, Contacten en Agenda's en verwijder je eigen iCloud ID uit de lijst
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Icloud met haar eigen emailadres 2. Hotmail met haar eigen emailadres Ik zie mijn account er niet bij staan.... |
Labels |
dubbel contacten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage bericht op twee telefoons | pvdleur | iPhone algemeen | 30 | 19-12-12 13:11 |
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's | Marcellobarros | iTunes | 4 | 18-05-11 12:34 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Windows: twee verschillende versies itunes voor iphone en ipod | irityosef | iTunes | 4 | 20-10-08 13:13 |
|
|