fotostream niet naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot zeer recent werden foto's via Fotostream naar PC gestuurd. Van iPhone naar iPad geen probleem. Ik zie op iPad alle foto genomen met iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotostream niet naar PC
Tot zeer recent werden foto's via Fotostream naar PC gestuurd.
Van iPhone naar iPad geen probleem. Ik zie op iPad alle foto genomen met iPhone, maar op mijn PC na 6 juli gemaakte fot's niet meer. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Dank vast voor een reaktie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hebben er veel last van en een oplossg heb ik tot op heden niet gevonden.
Icloud4windows eraf smijten en opnieuw erop helpt meestal voor een tijdje. Zou iets te maken hebben met een bug in windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotostream werkt niet naar behoren | Erwin1000 | iCloud | 1 | 28-01-14 12:38 |
Fotos naar Fotostream iOS 7 werkt niet | b767300er | iPhone algemeen | 0 | 07-11-13 20:51 |
Fotostream: van pc naar iphone werkt niet | amiet01 | iPhone algemeen | 27 | 10-12-12 21:04 |
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet | iJoey | iCloud | 3 | 28-11-12 14:14 |
Fotostream 2.0 op Win7 upload niet naar iPad | Spurrea | iCloud | 9 | 17-11-12 16:09 |
|
|