Icloud op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb icloud op mijn iphone en krijg nu regelmatig bericht dat de opslag vol is.Ik wil geen extra kosten maken Maar mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud op Iphone
Hallo,
Ik heb icloud op mijn iphone en krijg nu regelmatig bericht dat de opslag vol is.Ik wil geen extra kosten maken Maar mijn vraag is hoe kan ik gemakkelijk de foto's en filmpjes van de IPhone naar een stick overbrengen want ik neem aan als ik dat gedaan heb en de foto's en filmpjes verwijder op mijn iphone dat er dan weer ruimte is bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou de foto's en filmpjes gewoon op je computer zetten
Fotolader in iMac, Mijn computer in pc. |
|
||||
|
||||
Precies. Anders ga je ze ook niet op een stick krijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. | Petruss | iCloud | 7 | 04-10-15 01:00 |
Instellingen icloud, fotos verwijderd van iphone ook verwijderd op icloud | joerijoerijoeri | iPhone algemeen | 14 | 06-02-15 08:12 |
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) | Patje97 | iCloud | 11 | 05-12-14 16:05 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|