Error activering iMessage/FaceTime discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Sinds de activering van mijn onlangs aangekochte iPod touch 6de generatie (iOS 8.4)(1 week geleden), is het onmogelijk om in te loggen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error activering iMessage/FaceTime
Hallo iedereen.
Sinds de activering van mijn onlangs aangekochte iPod touch 6de generatie (iOS 8.4)(1 week geleden), is het onmogelijk om in te loggen in mijn iMessage of FaceTime-app. Hetzelfde probleem doet zich voor op mijn oude iPod touch 4de generatie (iOS 6.1.6). Ik heb al meerdere uren het internet afgeschuimd naar mogelijke oplossingen, inclusief de officiële Apple Support pagina, dit helaas tot nog toe zonder enig resultaat. Een samenvattende lijst van alle dingen die ik geprobeerd heb : - Herhaaldelijke keren na elkaar proberen aanmelden - Het toestel heropstarten - Checken dat de tijdzone automatisch wordt gecontroleerd - Kijken of deze apps niet waren uitgevinkt onder “beperkingen” - Op andere Wi-Fi-netwerken proberen - Airplane mode aanzetten met Wi-Fi aan - Afmelden en terug aanmelden met iCloud - Afmelden en terug aanmelden in de App Store - Instellingen resetten - Wi-Fi-instellingen reseten - De iPod volledig resetten en een back-up terugzetten - Een nieuwe Apple ID aanmaken en hiermee proberen inloggen Na al deze dingen te proberen, is er nog steeds geen schot in de zaak. Bij het aanmelden gaat het steeds terug naar het aanmeldingsscherm, of geeft het een foutmelding dat het toestel “geen contact kan maken met de iMessage/FaceTime-server. Weten jullie raad ? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Guest-20220718171804; 31-07-15 om 13:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS 8.4.1 is nog in beta. Downgrade naar iOS 8.4 en probeer het opnieuw.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je dit probleem nog steeds ondervindt moet je even bellen met Apple...
Hun telefoonnummer voor technische support is 0800 0201 581. |
Labels |
error, facetime, imessage, ipod, touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage en facetime activering mislukt na update | Linda0309 | iPhone algemeen | 5 | 29-10-13 23:53 |
IOS7 imessage/facetime activering | Mug | iPhone algemeen | 1 | 19-09-13 22:48 |
Wachten op activering Facetime/iMessage | rsnhakan | iPhone algemeen | 2 | 09-10-12 18:55 |
Activering iMessage FaceTime | kingward | iPad algemeen | 0 | 25-03-12 10:08 |
Facetime: Wachten voor activering... | mahdi1203 | iPhone algemeen | 38 | 03-02-12 19:23 |
|
|