//

Help iPhone 4

Help iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone was kapot. We hadden een nieuw schermpje besteld en gingen op vakantie. Na de vakantie (3 weken later) maakte mijn vader mijn iPhone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-15, 15:12
marladrenth marladrenth is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Question Help iPhone 4

Mijn iPhone was kapot. We hadden een nieuw schermpje besteld en gingen op vakantie. Na de vakantie (3 weken later) maakte mijn vader mijn iPhone. Hij deed het, en whatsappgesprekken werden al geladen, maar er zat wat vuil bij de camera dus me vader ging hem opnieuw uit elkaar halen. Helaas was hij vergeten om de oplader eruit te halen waardoor mijn iPhone een soort van gecrasht is.
NU KOMT MIJN VRAAG
als ik een nieuwe iPhone krijg, komen mijn whatsapgesprekken dan ook mee? Nu een reservekopie maken lukt niet omdat ik een toegangscode op mijn iPhone moet invoeren, wat niet lukt omdat hij kapot is en dus niks kan invoeren. Ik twijfel omdat de gesprekken al op mijn iPhone waren geladen. Oh en mijn contacten, die ben ik nu ook kwijt? + alle foto's en video's? Aangezien ik nu geen reservekopie meer kan maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-15, 16:26
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat hangt er helemaal van af of je dat zelf ingesteld had. Bij whatsapp kun je in de app zelf aangeven of er backups gemaakt moeten worden van je gesprekken.

Verder kun je je hele telefoon via iCloud laten backuppen, zonder dat je er omkijken naar hebt. Foto's staan evt. ook nog in je Photostream als je dat tenminste ingesteld had.

Zodra je een nieuwe iPhone hebt, zul je wel merken wat er wel en niet gebackupped is...
  #3  
Oud 01-08-15, 16:32
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Ongelooflijk hoe heeft hij de iPhone 4 open kunnen krijgen met de nog bevestigde connector, hoe is hij bij de 2 schroefjes gekomen om hem open te maken?
Reageren

Labels
foto's en video's, help-kleine-moeite, iphone, iphone4, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.