Iphone 5s reparatie (touch id moet werkend blijven) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb in het verleden veel iphone's 4 en 4s gerepareerd, nu wil ik voor een bekende een goed uitziende iphone 5s maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s reparatie (touch id moet werkend blijven)
Beste forumleden,
Ik heb in het verleden veel iphone's 4 en 4s gerepareerd, nu wil ik voor een bekende een goed uitziende iphone 5s maken die perfect werkt. Hiervoor heb ik twee kapotte telefoons beschikbaar. Telefoon 1 (iphone 5s): behuizing zeer beschadigd en barst in het scherm. werkt verder perfect. Telefoon 2 (iphone 5s): Moederbord kapot. behuizing en scherm netjes. Op internet heb ik gelezen dat wanneer je het moederbordje vervangt het touch id niet meer werkt. Nu wil ik van telefoon 1 het moederbordje en touch id gebruiken en die in telefoon 2 zetten. Blijft het touch id op deze manier werken? het touch id en moederbord blijven namelijk samen. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de home button, flex-kabel en moederbord tezamen houd en deze niet vervangt moet touch id blijven werken.
|
|
|||
|
|||
Bij het openen van de iPhone 5s is de flex kabel gebroken (of dergelijke). Op de plek waar die tegen het beeldscherm zit aangeplakt. Valt dit nog te repareren of betekend dit dat ik mijn vingerprint niet meer kan gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Ben bang dat dit niet te repareren valt en dat je hierdoor een andere flex-kabel moet plaatsen, gevolg is dat je touch id niet zal werken.
Was je niet voorzichtig te werk gegaan? Laatst gewijzigd door faire4u; 03-08-15 om 17:14. |
|
|||
|
|||
inderdaad niet voorzichtig geweest. Hierbij een afbeelding ter verduidelijking. Het ziet er niet als gebroken uit dus misschien is dit op een of andere manier nog te herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe moet ik herstellen en op IOS 3.1.3. blijven? | Ip0d | iTunes | 1 | 30-03-11 19:48 |
Windows: Moet computer blijven machtigen en kom niets verder | Ilske01 | iTunes | 15 | 23-09-10 13:07 |
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? | erwinKrol | Jailbreak | 4 | 11-07-10 13:58 |
|
|