Van iphone 4 naar iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Ik ben in het bezit van een iphone 4 en ben op dit moment op vakantie in de USA. Mijn vriend hier gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van iphone 4 naar iphone 5
Hi allemaal,
Ik ben in het bezit van een iphone 4 en ben op dit moment op vakantie in de USA. Mijn vriend hier gaat over van een 5 naar en 6 en ik kan zijn (oude) 5 overnemen. Heb een abonnement bij KPN (HI) in NL. Kan ik zonder problemen zijn 5 mee nemen naar NL en de simkaart van mijn 4 (verknippen - kleiner mKen) en in de 5 zetten? Dank voor jullie reacties, Groet Rolf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja.
(Ik heb overigens de simkaart van de 4s niet verknipt, maar bij KPN eentje passend voor de 5s aangevraagd.) |
|
|||
|
|||
Oke! Dank voor je snele reactie en een goed idee, waar ik overigens nog niet aan gedacht had.
|
|
||||
|
||||
Gaat het om een Amerikaans of een Nederlands toestel? (Welk model iPhone 5?)
|
|||
|
|||
Het is een US iphone 5, zonder vingeractivatie
|
|
||||
|
||||
Zit er geen simlock op?
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet zit er geen simlock op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? | yannickvanhex | iPhone algemeen | 1 | 18-10-12 16:44 |
Alle apps van iphone, maar niet meer terug van itunes naar iphone | 90benjamin90 | iTunes | 2 | 07-04-12 00:42 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|