Foto's halen van 'verdronken' iphone 6 64GB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Mijn collega haar iPhone 6 64GB is tijdens haar vakantie in het water gevallen. Desondanks haar snelle handelen en alle aanbevolen trucjes is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's halen van 'verdronken' iphone 6 64GB
Hi allen,
Mijn collega haar iPhone 6 64GB is tijdens haar vakantie in het water gevallen. Desondanks haar snelle handelen en alle aanbevolen trucjes is het haar niet gelukt om haar iPhone te redden. Telefoon reageert niet op netspanning en pc/iTunes. Zij heeft 1500+ foto's op haar telefoon staan maar zij had haar icloud instellingen niet goed staan, dus haar foto's zijn niet gedeeld maar staan nog op haar iphone. Is er nog een mogelijk om bij deze foto's te komen met hulp van Apple/iCentre? Het kan namelijk best zijn dat het geheugenkaartje nog goed is. Ik ben benieuwd naar jullie mening/ideeën. Alvast bedankt! Mario |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's iPhone 5s 64gb maken iPad Mini 3 16gb vol | zdenek | Muziek, foto & video | 4 | 02-08-15 20:02 |
Foto's van kapotte iPhone 4S halen lukt niet. | Koen122 | iPhone algemeen | 10 | 13-01-14 19:35 |
Foto's van iPhone halen | Whatsappprobleem | iPhone algemeen | 5 | 30-05-13 20:05 |
achtergrond foto verwijderd uit foto's terug halen | flatsy | iPhone algemeen | 2 | 05-11-12 14:19 |
Foto's van iPhone 3GS halen, zonder te herstellen | SpinalScratch | Muziek, foto & video | 8 | 30-06-11 11:36 |
|
|