Foto's van kapotte iPhone 4S halen lukt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Kort geleden is de 4S van mijn vriendin gevallen, je raad het..scherm kapot Toen ik een tijdje later de telefoon aan de laptop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van kapotte iPhone 4S halen lukt niet.
Beste forumleden,
Kort geleden is de 4S van mijn vriendin gevallen, je raad het..scherm kapot Toen ik een tijdje later de telefoon aan de laptop koppelde om de foto's van de iPhone te halen via iTunes, kreeg ik deze melding: De iPhone is natuurlijk leeg geraakt, maar door het kapotte scherm kan ik nu de inlogcode niet invoeren.. Is dit op te lossen? Of is er een manier om de foto's er via een andere weg af te krijgen? Alvast bedankt! Gr. Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lukt het niet gewoon via Windows verkenner?
|
|
||||
|
||||
Anders even iFunBox of DiskAid gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Met DiskAid vraagt ie eerst op een reactie via de iPhone, en dit kreeg ik via iFunBox:
Wil met beide niet lukken.. Laatst gewijzigd door Koen122; 10-01-14 om 01:42. |
|
|||
|
|||
laat gewoon die telefoon maken kost tussen de 50 en 60 eoro en je kan er op wachten
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt hem na reparatie wel verkopen
|
||||
|
||||
Koppel het aan haar computer (of een andere computer waaraan ze d'r iPhone al eens heeft gekoppeld) en het zou direct moeten werken. Als ze nog nooit met een computer heeft gekoppeld/gesynct, dan houdt het denk ik op.
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaan we dat eens proberen ! |
|
|||
|
|||
Gelukt! iFunBox op de MacBook van me vriendin geïnstalleerd, en nu lukte het wel.
Bedankt! |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Hopelijk stond er nog wat waardevols tussen, heb je meteen weer punten gescoord
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. | forum.bericht | Desktop-applicaties | 16 | 11-06-16 09:40 |
importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer | cathyv | iPhone algemeen | 3 | 16-08-13 21:16 |
Foto's van iPhone halen | Whatsappprobleem | iPhone algemeen | 5 | 30-05-13 20:05 |
Foto's van iPhone 3GS halen, zonder te herstellen | SpinalScratch | Muziek, foto & video | 8 | 30-06-11 11:36 |
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 02-10-09 14:25 |
|
|