Iphone agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een IPhone 5c met IO8.4.1, alleen werkt de standaard agenda niet. Dat wil zeggen, ik kan hem wel openen maar geen aktiviteit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone agenda
Hoi,
Ik heb een IPhone 5c met IO8.4.1, alleen werkt de standaard agenda niet. Dat wil zeggen, ik kan hem wel openen maar geen aktiviteit invullen. De plus kan ik niet aan klikken. Wat doe ik fout?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee.
Maar een goed alternatief en ik vind die zelfs beter is deze; https://itunes.apple.com/be/app/week...9732?l=nl&mt=8 |
|
|||
|
|||
Heb je de iCloud agenda wel geselecteerd?
Open je agenda, druk vervolgens op "Agenda's" en selecteer "iCloud agenda". En trouwens, zet ook even je agenda aan onder "Instellingen" --> "iCloud" --> "Agenda". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda met icloud agenda probleem! | bartjuhbb | iCloud | 6 | 04-06-13 12:15 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|