Group waarin Contacts start discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Als ik mijn contacts open, dan start deze automatische in de "Mijn bedrijven" group. Hoe kan ik instellen in welke group contacts moet starten? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Group waarin Contacts start
Hallo!
Als ik mijn contacts open, dan start deze automatische in de "Mijn bedrijven" group. Hoe kan ik instellen in welke group contacts moet starten? Immers ik zou het fijn vinden als ie gewoon in " all " zou starten ... Overigens gebruik ik Address Book op Mac OS X. M.Vr.Gr. SioN |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan je groepen in adresboek maken vewijderen of je maar wilt en deze dan mee syncen via itunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: app waarin ik een logboek kan bijhouden | Maaike_22 | iPhone Apps | 0 | 05-02-11 00:50 |
België: Base wordt KPN Group Belgium | Scooter | Overige providers België | 3 | 18-05-09 09:54 |
Autohouder waarin iPhone MET ifrogz protector kan? | Hautje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 22-09-08 17:12 |
|
|