//

iPhone 5 wordt gratis ingeruild. Welk toestel krijg ik terug?

iPhone 5 wordt gratis ingeruild. Welk toestel krijg ik terug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Vandaag heb ik mijn iPhone 5 binnen geleverd bij Switch (Apple Premium Reseller) omdat ik problemen had met groene vlekken op mijn scherm. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-08-15, 17:59
MaximVermeiren MaximVermeiren is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: België
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 wordt gratis ingeruild. Welk toestel krijg ik terug?

Hallo iedereen

Vandaag heb ik mijn iPhone 5 binnen geleverd bij Switch (Apple Premium Reseller) omdat ik problemen had met groene vlekken op mijn scherm. Tot mijn verbazing vertelden ze me dat hij gratis ingeruild wordt omdat de batterij opgezwollen was waardoor het scherm gebogen werd. Binnen 7 werkdagen krijg ik dus een nieuw toestel, maar ik vraag me af welk toestel aangezien de iPhone 5 naar mijn weten niet meer gemaakt wordt.

Heeft iemand onlangs hetzelfde voorgehad? Zoja, heeft u dan een iPhone 5, 5C of 5S teruggekregen?

Mvg
Maxim Vermeiren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-15, 18:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaximVermeiren Bekijk bericht
...maar ik vraag me af welk toestel aangezien de iPhone 5 naar mijn weten niet meer gemaakt wordt.
Ga er maar van uit dat er nog meer dan voldoende iPhone 5 op voorraad zijn bij Apple. Je krijgt dus exact dezelfde iPhone 5 terug als je ingeleverd hebt.
  #3  
Oud 25-08-15, 19:04
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Als dit de eerste keer is, zal dat zeker weer een iPhone 5 zijn. Mocht je vaker last hebben van problemen (ongeveer 4 keer garantiegeval) dan zou Apple je misschien ter coulance een gloednieuw toestel aanbieden in doos.

Zo werd mijn iPhone 5 omgeruild voor een 5S ter coulance.
__________________
  #4  
Oud 27-08-15, 23:08
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Je krijgt een refurbished iphone 5
  #5  
Oud 06-09-15, 20:28
Tvanbale Tvanbale is offline
• iOS 13.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 24
Standaard

Afgelopen mei met een iPhone 5 (2 jaar oud) met een defecte sleep/wake button naar de Applestore in A'dam geweest. Deze iPhone viel nog onder garantie vanwege een bekend probleem. Ik kreeg een 'nieuwe'. Volgens het serienummer is deze gefabriceerd in december 2014..

Ik neem aan dat ze nog genoeg refurbished 5-en op voorraad hebben, ik was er erg blij mee, nu heb ik een zo goed als nieuwe!
  #6  
Oud 06-09-15, 22:25
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ja, heerlijk gevoel is dat he. Ik was ook telkens weer blij met m'n omgeruilde toestel. Je krijgt weer de kans om met een schone lei te beginnen, alle gebruikersporen en deukjes zijn foetsie
Reageren

Labels
garantie, herstelling, iphone, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk model iPhone 6 krijg ik bij bestelling in VS? Radar iPhone algemeen 2 24-06-15 21:35
iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie, Welk toestel krijg ik? erkan216 iPhone algemeen 101 04-01-14 07:27
iPhone ingeruild: 199 euro Discovire iPhone algemeen 5 15-08-13 14:46
iPhone 4S: Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) Loith Unlock 6 24-10-12 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.