//

steeds opnieuw vraag om cookies te accepteren

steeds opnieuw vraag om cookies te accepteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Steeds als ik een website van bv Marktplaats of Telegraaf open in Safari op mijn iphone verschijnt de vraag cookies accepteren. Ik heb al via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-15, 00:25
twa911 twa911 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard steeds opnieuw vraag om cookies te accepteren

Steeds als ik een website van bv Marktplaats of Telegraaf open in Safari op mijn iphone verschijnt de vraag cookies accepteren. Ik heb al via instellingen ingesteld dat ik cookies altijd accepteer maar ik blijf steeds deze irritante cookiemelding opnieuw krijgen.

weet iemand waar dit aan kan liggen? Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-15, 00:40
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Dat zijn meldingen van de websites zelf. Websites zijn wettelijk verplicht om deze melding te weergeven. Je kunt er niet omheen.

Wat je bedoelt met wat je in de instellingen hebt aangegeven is om in te stellen of je echt cookies wilt bewaren. De meldingen op de websites zijn meer meldingen van dat het gebeurt.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 06-09-15, 00:59
twa911 twa911 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard

@dvischjager
Ik weet wat cookies zijn.
In safari kan je instellen dat je de cookies altijd toestaat zodat je er juist wel omheen kan. Ik heb ingesteld cookies altijd toestaan maar krijg dus toch als ik bijvoorbeeld marktplaats 6 keer achter elkaar bezoek 6 keer opnieuw dezelfde vraag of ik cookies accepteer en dat zou dus niet mogen omdat ik alle cookies accepteer vlgs mijn instellingen. Mijn zoon heeft hetzelfde toestel en daar komt die melding niet meer als je 1 keer cookies hebt geaccepteerd.

Toch bedankt voor je antwoord.
  #4  
Oud 06-09-15, 03:37
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Je hebt niet toevallig Privémodus actief? (Donkergrijze adresbalk i.p.v. lichtgekleurd.)
  #5  
Oud 06-09-15, 13:49
twa911 twa911 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard

Mijn adresbalk is inderdaad grijs gekleurd. Weliswaar lichter grijs dan de balk eromheen. Geen idee of dit donkerder is dan normaal. Maar enig idee waar ik dat kan instellen prive modus aan of uit?
Als het de optie "volg niet" in safari is, die heb ik uitstaan evenals mijn zoon die dus geen last heeft van de herhaalde cookiemeldingen.
  #6  
Oud 06-09-15, 13:54
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

In Safari zie je ergens in de periferie twee overlappende vierkanten. Tik daarop en dan zie je de optie Privé verschijnen; die staat wellicht aan. Als Privémodus aan staat, wordt er niets van een sessie bewaard, ook geen cookies. Dat zou jouw probleem kunnen verklaren.
  #7  
Oud 06-09-15, 14:06
twa911 twa911 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard

Geweldig! Dat was inderdaad de oplossing.
Erg bedankt @iphonealot
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! mart80 iPhone algemeen 6 07-05-11 01:37
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 22:11
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 20:44
IPhone 3G start steeds opnieuw op joostvl iPhone algemeen 4 10-08-09 09:54
Muziek: Steeds opnieuw Sync? Masaki Muziek, foto & video 0 15-05-09 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.