//

Wel Afgeleverd berichten, niet Gelezen (Leesbewijzen sturen staat aan)

Wel Afgeleverd berichten, niet Gelezen (Leesbewijzen sturen staat aan) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 6 en een Mac Airbook waar ik iMessage met meerdere adressen op gebruik. Ik heb "stuur leesbewijzen" op mijn iphone aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-15, 13:04
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Question Wel Afgeleverd berichten, niet Gelezen (Leesbewijzen sturen staat aan)

Ik heb een iphone 6 en een Mac Airbook waar ik iMessage met meerdere adressen op gebruik. Ik heb "stuur leesbewijzen" op mijn iphone aan gezet (op de Mac zie ik die opties niet). Toch krijg ik alleen meldingen "Afgeleverd" en niet "Gelezen" zelfs van gebruikers en vrienden waarvan ik zeker weet dat zij ook leesbewijzen sturen aan hebben staan. Waar ligt dit aan? Aan het gebruiken van meerdere adressen? Aan het gebruiken op meerdere apparaten? In het verleden heb ik wel Gelezen notificaties ontvangen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-15, 13:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poerk1980 Bekijk bericht
(op de Mac zie ik die opties niet).
Dan heb je toch niet goed gekeken. Op mijn Mac Probook staat dat in de instellingen van Messages:

  #3  
Oud 01-09-15, 12:21
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Standaard

Dank je Timosha, ik heb de leesbewijzen nu op de Mac ook geactiveerd maar het maakt geen verschil. Ik zie behalve of na Afgeleverd niet "Gelezen".
  #4  
Oud 06-09-15, 11:10
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik heb inderdaad ook al gemerkt dat ik bij sommige personen een leesbevestiging krijg en bij andere niet. Misschien ligt dit er aan met welk toestel ze op dat moment het bericht lezen. (iPhone, Mac, iPad)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In mijn iPad staat dat ik 3000 berichten niet gelezen heb agapimoe iPad algemeen 5 31-07-14 23:03
i message blijft op afgeleverd staan ipv gelezen? spekkie72 iPhone algemeen 8 20-03-12 17:29
geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel? BrenStef iPad algemeen 1 06-12-11 16:06
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) iphonedre iPhone Apps 6 07-01-11 22:48
Berichten worden niet afgeleverd Cretian Orange 8 31-03-09 11:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.