Google agenda op iphone én Sony Xperia T instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriend en ik willen via Google-agenda onze agenda's synchroniseren. Dit lukt best aardig maar we lopen tegen een paar dingen op: - Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda op iphone én Sony Xperia T instellen
Mijn vriend en ik willen via Google-agenda onze agenda's synchroniseren. Dit lukt best aardig maar we lopen tegen een paar dingen op:
- Als ik iets in mijn google-agenda plaats op mijn computer dan staat hij op mijn iphone er dubbel in: 1 x bij mijn vrienden 1 x bij mij. Dit wil ik uiteraard niet. - Nu zien we elkaars google-agenda (in de mobiele app van google) wel, maar niet elkaars telefoon-agenda. Terwijl de telefoon-agenda wel op onze eigen mobiel in de google-agenda-app staat. Wie kan ons helpen? (durf te vragen) groetjes Nicole |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda google iphone sony |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 | DertKesh | iPhone algemeen | 40 | 25-03-08 13:47 |
|
|