//

Problemen sinds Apple Music

Problemen sinds Apple Music discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 6 64 GB en een Dell-computer met Windows als besturingssysteem. Enige tijd geleden, toen Apple Music op de markt kwam, heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-15, 21:07
El_Rutgero El_Rutgero is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard Problemen sinds Apple Music

Ik heb een iPhone 6 64 GB en een Dell-computer met Windows als besturingssysteem.

Enige tijd geleden, toen Apple Music op de markt kwam, heb ik de 3 maand proefperiode geactiveerd via mijn iphone. Ik heb heel wat muziek opgeslagen in 'mijn muziek' op mijn iphone en ook veel afspeellijsten gemaakt. Als ik m'n iphone synchroniseerde met iTunes dan veranderde er echter niets aan mijn iTunes bibliotheek. Die opgeslagen nummers of gemaakte afspeellijsten stonden er nergens bij. Op zich vond ik dat niet zo erg, want ik hou mijn iTunes graag overzichtelijk en het is goed zoals het nu is.

Echter, de eerstvolgende keer ik mijn iphone synchroniseerde met iTunes was er iets heel vervelend. Ik kon niet meer kiezen welke nummers ik al dan niet van mijn iTunes naar iPhone synchroniseerde. Nu is het zo dat alle nummers van mijn itunes (zo'n kleine 25.000) op mijn ipod staan, en enkel te beluisteren zijn mits Wi-Fi-verbinding. Zonder Wi-Fi-verbinding zijn er een aantal nummers te beluisteren, maar niet de nummers die ik wil. Ik kan dus al meer dan een maand niet meer kiezen welke nummers ik van mijn iTunes naar mijn iPhone kan synchroniseren. Ik wil helemaal niet dat al die 25.000 nummers + al mijn iTunes-afspeellijsten (zo'n 40-tal) op mijn iphone staan, want dit is verschrikkelijk onoverzichtelijk.

Telkens als ik wil synchroniseren, zie ik enkel dit:






Daarnet sloot ik 'm nog eens aan op iTunes en zei ie dat er een systeemupdate was. Ik dacht dat het daarmee misschien zou verholpen zijn, maar niets is minder waar. Middenin de update kreeg ik een melding dat 'mijn iphone niet kon bijgewerkt worden wegens een ongeldige reactie van het appartaat'. Als ik bij instellingen kijk dan staat er wel dat ik nu iOS 8.4.1. heb en de software up to date is.

Is er iemand die weet wat ik moet doen zodat ik weer kan beslissen welke nummers en afspeellijsten er van mijn iTunes naar mijn iPhone gesynchroniseerd worden? Het zou handig zijn als mijn iphone en iTunes ook weer op elkaar afgestemd zijn, want momenteel staan er ook veel nummers op mijn iphone (via apple music opgeslagen in mijn muziek) die nergens in mijn iTunes staan.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-15, 17:50
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Gewoon in Instellingen/Muziek Toon Apple Music en iCloud Muziekbibliotheek uitzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone problemen sinds ios7 BrunoBo iPhone algemeen 5 09-11-13 22:00
Problemen sinds installatie IOS 7 MvH1980 iPhone algemeen 0 31-10-13 22:36
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 11:45
sinds vanmiddag internet problemen nick26 iPhone algemeen 2 09-02-10 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:13.