Inloggen aplle ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goede avond. Mijn dochter heeft een iphone 5c, nu wil ze een app downloaden maar krijgt ze de volgende melding . x-apple-amd-action_message , hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Inloggen aplle ID
Een goede avond.
Mijn dochter heeft een iphone 5c, nu wil ze een app downloaden maar krijgt ze de volgende melding . x-apple-amd-action_message , hoe los ik dit probleem op? Ik hoop op jullie hulp, bij voorbaad dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook al een nieuwe apple ID gemaakt helpt ook niet. |
|
|||
|
|||
Je moet even uitloggen in de Muziek app (het figuurtje linksboven), en weer inloggen met dezelfde Apple ID als van de App en Music Store.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aplle groupsQ contacten indelen in groupen | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 1 | 31-08-11 12:04 |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert | kwabje | Archief | 3 | 19-01-09 21:17 |
Voorraad aplle uk store regent street | Patrick_hey_ | Archief | 3 | 11-04-08 19:40 |
iphone blijft op aplle icoon staan na reset | ronin | Unlock [archief] | 12 | 19-01-08 20:24 |
|
|