Lettertype toetsenbord veranderen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Na de update na IOS 9 Vind ik het lettertype van het toetsenbord foei lelijk, maar ook onpraktisch. Kan ik dit anders instellen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lettertype toetsenbord veranderen?
Hi,
Na de update na IOS 9 Vind ik het lettertype van het toetsenbord foei lelijk, maar ook onpraktisch. Kan ik dit anders instellen of een app hiervoor gebruiken zodat ik het vorige letter type terug krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee.
Wellicht dat dit met een jailbreak (tweak) wel kan?
|
|||
|
|||
Het went, maar een verbetering vind ik het ook niet.
|
|
|||
|
|||
Zeker waardeloos en op de iPhone vindt ik het ook onduidelijker Hoop dat dit weer veranderd gaat worden
|
|
||||
|
||||
Misschien zijn jullie al een beetje geholpen door alleen hoofdletters in het toetsenbord te tonen? ("Zoals vroeger"...)
Dat kan wel! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
"Toon kleine letters" uitzetten in Instellingen | Algemeen | Toegankelijkheid | Toetsenbord
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lettertype toetsenbord iPhone 4 met iO7 | cruizer001 | iPhone algemeen | 1 | 25-10-13 21:09 |
Lettertype veranderen | FreBo1958 | iPhone algemeen | 2 | 13-04-13 19:07 |
Toetsenbord kleur veranderen iPhone 4 | Johnny67 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-10-12 19:28 |
Toetsenbord veranderen | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-04-11 23:20 |
Lettertype veranderen 3.1.2. | kerozine | iPhone algemeen | 5 | 08-04-10 22:25 |
|
|