"Zoek my iPhone" werkt niet na upgrade 9.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het upgraden naar IOS 9.0 krijg ik geen toegang meer tot "Zoek my iPhone". Bij het openen van de App krijg ik het beginscherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Zoek my iPhone" werkt niet na upgrade 9.0
Sinds het upgraden naar IOS 9.0 krijg ik geen toegang meer tot "Zoek my iPhone".
Bij het openen van de App krijg ik het beginscherm met mijn Apple ID en de vraag om het wachtwoord in te vullen. Dit scherm reageert echter helemaal niet. (Inbrengen van gegevens is onmogelijk) Nog iemand met dit probleem, of kent er iemand een oplossing ? Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil dit zeggen dat men gewoon moet afwachten tot Apple dit middels een upgrade zal aanpassen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat probleem is ook verdwenen in iOS 9.1 Beta 1. |
|
|||
|
|||
Bij werkt het wel en ook geen probleem met synchroniseren met itunes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de versie 13A344. Kan ik hier aan wijzigen ? Ik neem regelmatig een reservecopie via iTunes, maar ik synchroniseer niet.
Moet ik dan wel synchroniseren om van dit probleem af te geraken of wachten op een versie 9.0.1 ? |
|
|||
|
|||
Mijn versie is ook 13A344 en geen probleem met zoek iphone
|
|
|||
|
|||
Na veel zoeken en proberen heb ik het volgende vastgesteld :
wanneer men in "beperkingen" de optie "sta geen wijzigingen toe aan accounts" uitvinkt en vervolgens een harde reset doet, werkt de App "zoek my iPhone" terug normaal. (Indien men daarna de optie "sta geen wijzigingen toe aan accounts" weer aanvinkt, blokkeert de App "Zoek My iPhone" opnieuw). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan "Zoek mijn iPhone" niet uitschakelen | Thiagordc | iPhone algemeen | 10 | 20-09-14 13:35 |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
iPhone tracken , niet "zoek mijn iPhone" | eesee | iPhone Apps | 5 | 15-11-12 12:47 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|