iPhone tracken , niet "zoek mijn iPhone" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone tracken , niet "zoek mijn iPhone" Ik wil de iPhone tracken van mijn zoon, maar niet met "zoek mijn iPhone". (Tracking met iPad.) welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone tracken , niet "zoek mijn iPhone"
iPhone tracken , niet "zoek mijn iPhone"
Ik wil de iPhone tracken van mijn zoon, maar niet met "zoek mijn iPhone". (Tracking met iPad.) welke app bevelen jullie mij aan. Ik wil alleen de locatievoorziening gebruiken en niet de iCloud functie. In een soort stealth mode dus. Foursquare ziet er nogal commercieel uit met locaties van de bakker en de slager etc. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google latitude
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb Glassmap uitgeprobeerd. dat zou weinig van je accu vergen e.d. Maar de GPS was zeer slecht. Ik was in RDam en volgens Glassmap was ik ergens op de veluwe. Ik ben er nog niet uit. Ook niet met Latitude Help! |
|
||||
|
||||
Weet je zoon dat je dit doet?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
SPOED: " Zoek mijn iPad" | Berryvz | iPad algemeen | 11 | 15-05-12 20:35 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" | Grootje | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 19:59 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
|
|