Appel zoekt testers???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik was op fb aan het kijken krijgt ik plots een scherm te zien van appel ik was door appel uitgezocht om de nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Appel zoekt testers????
Hoi ik was op fb aan het kijken krijgt ik plots een scherm te zien van appel ik was door appel uitgezocht om de nieuwe iPhone te testen ik moest dan 4 vragen beantwoorden en dan kreeg ik zo wie zo een nieuwe iPhone 6s de vragen heb ik beandwoord en ik was uit verkoren en ik moest alleen nog op de knopmdruken om het te bevestigen wat ik dus niet heb gedaan zijn er nog meer personen die dit bericht ook gekregen hebben ik vond het maar verdacht gr anske
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet gekregen maar ik weet wel dat dit nep is.
|
|||
|
|||
Jammer Anske. Ik heb die uitnodiging een paar dagen geleden gekregen en heb inderdaad een iPhone 6S gekregen! Heb hem al in mijn bezit!!
Ahum....hmm... Grrr er zit iets vast in m'n keel.. |
|
||||
|
||||
Okee bedankt vond het al vreemd appel doet dat niet op deze manier bedankt voor je reactie gr anske
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2015 om 13:56 ---------- Fijn. Voor. Je dan heb jij geluk gehad maar ok vond het maar vreemd dat appel dit op zo een manier doet heel Veel s6 met jenieuwe iPhone |
|
|||
|
|||
Een gratis appel eet smakelijk
Laatst gewijzigd door Roos79; 22-09-15 om 13:57. |
|
|||
|
|||
Verder moest ik al niet lezen om te weten dat dit fake is...
Geen kritiek maar een algemene tip: geloof niets wat je op het internet ziet van "gratis dingen" of "winnaar" of "uitverkoren" whatever... Worst case scenario zit je met een keylogger die je wachtwoorden registreert en geraken ze op je Paypal account en gaan ze lekker shoppen op jouw kosten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appel tv 3 | boomer21 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-12-11 22:21 |
Windows: Appel ID | aifreddy | iTunes | 1 | 08-06-09 03:03 |
iSharephone zoekt testers | wbroek | Archief | 1 | 09-04-09 14:59 |
|
|