Bij contacten zoeken worden enkel emailadressen getoont discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Collega's, Sinds de nieuwe PC (Windows) heb ik alles synchronisatie instellingen weer moeten aanpassen, jullie weten wel wat ik bedoel... Enkel als ik nu zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij contacten zoeken worden enkel emailadressen getoont
Collega's,
Sinds de nieuwe PC (Windows) heb ik alles synchronisatie instellingen weer moeten aanpassen, jullie weten wel wat ik bedoel... Enkel als ik nu zoek in contacten, zie ik de naam met daaronder de email gegevens ipv het telefoonnummer. Als ik het contact open, zie ik wel alles, maar das natuurlijk niet de bedoeling. Kunnen jullie mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter persoon zoeken bij contacten | Werner1963 | iPhone algemeen | 3 | 17-02-14 17:32 |
Caller ID enkel aan contacten tonen | Peter Heirman | iPhone algemeen | 4 | 15-01-12 23:16 |
Extra 'afzender' emailadressen bij exchange | Gpsgek | iPhone algemeen | 5 | 05-11-11 17:45 |
Nieuwe Hyves vrienden worden bij contacten gezet | libia | iPhone Apps | 1 | 06-07-10 11:00 |
2 emailadressen bij één contact persoon?? | Mdv1980 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 15:02 |
|
|