En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Ik ben vooral benieuwd naar de batterij duur en vooral naar de screen on tijd want je kan wel uren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel uren dat is moeilijk te zeggen; de ene dag ist meer/minder dan de andere, hangt ervan af hoe hoog u schermkwaliteit staat, wat je dermee doet, of je goed bereikt had, of je vooral op Wi-Fi hebt gezeten of niet enz... Maar de batterijduur is alvast zeer goed te noemen. . Ik heb 5 androids gehad, geen ene kan aan die tijdsduur tippen. Zelfs de nieuwe samsung s6 edge plus enzo die gaat mee moeite soms nog niet de helft mee qua duur als de iPhone 6s plus . rsnhakan; Simpel; gebruikt ge altijd uw phone met 1 hand om te typen dan ist mss beter je voor de 6s gaat, typ je vaak met 2 handen of dat je de phone zoals mij met 2 handen vasthoud dan moede zeker voor de 6s plus gaan. Verschil tussen de 6s en de 6s plus; den plus heeft een beter scherm en normaal gezien ook een iets langere batterijduur. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...f228035c3a.jpg
6S vandaag... facebook/messenger/gmail/whatsapp stonden allemaal op Push, dus dat zuipt wel wat af facebook/messenger achtergrond was goed voor zo'n 32% gebruik... 's nachts lag hij gewoon naast mij , geen airplane mode ... |
|
|||
|
|||
Hmm, 9 oktober....
Denk toch ook dat ik m ga bestellen , of toch een nieuwe iMac?! T is en blijft veel geld voor een telefoon, ok het is wel veel meer dan een telefoon.. maar toch.. |
|
|||
|
|||
Maar dan verkoop je toch wel je ouwe telefoon? Een iPhone6 moet toch zeker nog wel de helft van de aanschafwaarde op kunnen brengen van de 6s?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meestal hou ik die Heb nog een paar hele mooie iPhones liggen (weinig tot geen gebruikerssporen), 2g, 3Gs, 4s en 5s liggen. Maar de 6 gaat deze keer naar mijn vrouw. |
|
|||
|
|||
Hmm wat zou hier waar van zijn?
Apple?s iPhone 6s has two different sized A9 processors, Samsung version 10% smaller | 9to5Mac |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voorheen ging ook mijn "oude" toestel naar m'n vrouw maar de 6-plus vond ze te groot. Dus ze blijft bij de 5s. En de 5s blijft een mooi toestel dus ik geef haar geen ongelijk. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen bevalt de 6s? Ik wil hem gaan bestellen. De Plus is bij nader inzien toch te groot.
|
|
|||
|
|||
Ik ga m toch ook wel bestellen, geen Plus, een 6s 64Gb, denk rosegoud.. Maar eigenlijk maakt de kleur me niet heel erg veel uit.
Zal bij de providers (ik kan mn abonnement verlengen) wel weer een paar weken wachten zijn als je er niet snel genoeg bij bent, maar geduld is een schone zaak.. Ben erg benieuwd.. |
|
|||
|
|||
iPhone 6s blijkt van binnen een beetje Mac | One More Thing
Man man man :') Dit is echt geen gewone "S" upgrade maar een volledig nieuwe iPhone !! Ik ben ECHT benieuwd hoe de concurrentie hieraan kan tippen???? Kunnen ze dat wel? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
5s had ook een mooie upgrade, maar dit is toch wel van een ander niveau.
Erg benieuwd hoe de concurrentie hier tegenop kan eerlijk gezegd. De nieuwe Nexus 6P zou hetzelfde aluminium als de iPhone krijgen blijkbaar... |
|
|||
|
|||
OK! Ik persoonlijk vind dan weer de overstap van een 32-bit processor (x86) naar een 64-bit processor (x64) van een heel ander niveau. Nu we toch aan het vergelijken zijn. Vergelijk het met de overstap van een Pentium 4 naar een i3/i5/i7 processor in een Windowsbak.
|
|
|||
|
|||
Heb hem net gekocht!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
He Pa bevalt je iPad? | KvdS | iPad algemeen | 4 | 29-04-12 09:55 |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? | milan13 | iPhone algemeen | 384 | 06-04-11 13:05 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
|
|