AppleCare bij aanschaf via provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mogguh allen, Ik ga, zoals vele anderen, een 6S 64GB aanschaffen. Deze wil ik wel laten verzekeren. Heb altijd Care gehad en ook de voordelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleCare bij aanschaf via provider
Mogguh allen,
Ik ga, zoals vele anderen, een 6S 64GB aanschaffen. Deze wil ik wel laten verzekeren. Heb altijd Care gehad en ook de voordelen er van meegemaakt. Nu is het wel zo dat bij bijvoorbeeld T-Mobile het toestel bijna €100,- minder duur is icm een abo. Ik weet dan weer uit ervaring dat de verzekeringen via providers vaak een hel zijn dus vraag me af of je AppleCare kunt aanschaffen als je een iphone via je provider hebt gehad?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou mij ook benieuwen!
Correct me if I am wrong, maar volgens mij is AppleCare geen verzekering, maar meer een uitgebreider garantieplan. |
Labels |
apple care, iphone, verzekeren, verzekering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig bij aanschaf iPhone 5S | HarmAjax | iPhone algemeen | 6 | 03-11-13 16:39 |
Welke provider bij aanschaf 5S? | Guest-20180926152807 | iPhone algemeen | 5 | 26-10-13 02:15 |
FaceTime verdwenen na aanschaf mobiel internet prepaid sim Griekse provider WIND | erboiclub | iPad algemeen | 2 | 21-05-13 17:00 |
hulp bij aanschaf I pad | nijskarel | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-01-12 01:04 |
Hulp bij aanschaf iPad | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 52 | 22-04-10 17:55 |
|
|