Ongelezen berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enkele dagen zowel op mijn iPhone als mijn iPad in de map Inkomend, 2 ongelezen berichten die ik niet kan vinden. In ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ongelezen berichten
Ik heb sinds enkele dagen zowel op mijn iPhone als mijn iPad in de map Inkomend, 2 ongelezen berichten die ik niet kan vinden.
In de map Ongelezen staan géén berichten. Ik heb alle mappen gecontroleerd maar zie nergens anders de 2 ongelezen berichten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien 2 mails gemarkeerd?
|
|||
|
|||
Nee, ondertussen heb ik op mijn iPhone én iPad mijn account gewist én opnieuw ingesteld. Probleem opgelost!
|
|
||||
|
||||
Ah, oké. Ik heb namelijk 1 e-mail gemarkeerd. Bij mij staat er dus altijd een 1'tje in de Mail app.
Goed dat het is opgelost. |
Labels |
mail, ongelezen, onzichtbaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prullemand email bevat 2.712 ongelezen berichten | kiwibruin | iPhone algemeen | 3 | 26-09-15 18:37 |
Bug ongelezen berichten | jacamaca | iPhone algemeen | 1 | 15-12-13 12:22 |
Mac OS X: Ongelezen berichten in Berichten | Bubbly | Desktop-applicaties | 3 | 19-03-12 15:59 |
-1 Aantal ongelezen SMS-berichten | Silencer001 | Jailbreak apps en thema's | 51 | 14-03-10 17:33 |
|
|