Ongelezen berichten in Berichten discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb dus de bèta Berichten/Messages op m'n Mac en ik heb 4 ongelezen berichten. Nu heb ik in alle recente gesprekken helemaal omhoog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ongelezen berichten in Berichten
Hi,
Ik heb dus de bèta Berichten/Messages op m'n Mac en ik heb 4 ongelezen berichten. Nu heb ik in alle recente gesprekken helemaal omhoog gescrolled en ook alles met een uitroepteken nogmaals verstuurd.. Die 4 gaan niet weg. Hoe kan ik alles op gelezen instellen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Messages is wat het is, Beta software met nog een aantal foutjes. Uitloggen en weer inloggen is een oplossing.In onderstaande link staan nog een paar oplossingen:
https://discussions.apple.com/messag...40816#17640816 Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-03-12 om 08:35. |
|
||||
|
||||
Klopt, bedankt voor de link! Verklaart waarom m'n badge nu gereset is - had gisternacht een aantal keer dock gekilled. Goed om te weten
|
|
||||
|
||||
Is dus opgelost en kan een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
-1 Aantal ongelezen SMS-berichten | Silencer001 | Jailbreak apps en thema's | 51 | 14-03-10 17:33 |
|
|