Iphone 4s aansluiten op receiver Onkyo TX-SR307 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Binnenkort willen wij onze cd-speler de deur uit doen en alle muziek via Spotify gaan streamen. Nu is het zo dat we thuis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s aansluiten op receiver Onkyo TX-SR307
Hallo allemaal,
Binnenkort willen wij onze cd-speler de deur uit doen en alle muziek via Spotify gaan streamen. Nu is het zo dat we thuis een receiver hebben staan en goede speakers (Onkyo TX-SR307). Het liefst zou ik mijn iPhone 4s via een dock willen aansluiten aan de receiver, waarbij tegelijkertijd mijn telefoon oplaadt en gebruikt kan worden als bediening voor Spotify. Als het goed is, zou mijn iPhone rechtstreeks kunnen worden aangesloten op de receiver. In de handleiding staat namelijk: Front “Portable” Input for iPod®* and MP3 Players. Een dock ertussen lijkt me handig zodat m'n telefoon ook voorzien wordt van stroom. Ik ben zelf helemaal niet thuis in het aansluiten van apparaten, dus vandaar deze vragen: 1. Heeft er iemand ervaringen met het aansluiten van docks aan receivers? 2. En heeft er iemand een tip voor een dock voor de 4S en de nodige kabels? Alvast heel erg bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Onkyo en Apple tv | bertusdeleeuw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 29-01-15 07:26 |
Airplay Receiver vraagje | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 03-07-12 10:25 |
Apple TV2 aansluiten op receiver Pioneer | Dries1979 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 02-02-12 16:25 |
GPS Receiver | imarcus | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 31-12-07 13:06 |
|
|