//

iPhone 6S Plus ( 16GB - Goud )

iPhone 6S Plus ( 16GB - Goud ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik wil zeker zijn dat ik vrijdag mijn iPhone in handen zal hebben, daarom heb ik gereserveerd bij de volgende: 3x Lab9 winkels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-15, 13:22
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Talking iPhone 6S Plus ( 16GB - Goud )

Hallo allemaal!
Ik wil zeker zijn dat ik vrijdag mijn iPhone in handen zal hebben, daarom heb ik gereserveerd bij de volgende:

3x Lab9 winkels
2x Mediamarkt winkels
1x Mobistar winkel
1x Proximus winkel
1x Switch winkel

Denken jullie dat ik safe zit? Bij 1 mediamarkt winkel en 1 lab9 winkel sta ik op plaats 1.. Ben ik safe voor vrijdag of zaterdag? Nog tips? Of zou ik beter donderdagnacht bestellen via mobistar.be?
Bedankt!
Pauwels Art
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-15, 13:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Hebt ge dan geen bevestiging gekregen? Waarbij je een mail van hebt ontvangen en waar opstaat welk model je hebt genomen en welk kleur enz...???

Dan was 1 keer bestellen voldoende ze.
  #3  
Oud 05-10-15, 13:44
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Standaard

Jawel, van mobistar bijvoorbeeld heb ik een document gekregen met de bevestiging ( heb dat gedaan in de winkel ). Marja, kben gewoon bang dak em tegen vrijdag niet zal hebben...
En bij 1 winkel bestellen zou kunnen oplopen tot weken wachttijd heb ik hier gelezen..
  #4  
Oud 05-10-15, 14:00
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Je kan beter bij Mobistar bestellen. Ook bij alle andere Belgische winkels alsmede Nederlandse winkels die in de buurt zijn. Om echt zeker te zijn neem je een waterpistool mee. Als je dan nog geen iPhone kan bemachtigen, dreig dan iemand die hem wel heeft gekregen nat te spuiten als diegene zijn 6S Plus niet overhandigd.

Mocht dat niet werken, dan zou je eventueel kunnen beweren dat je de 6S Plus al hebt. Immers in de goudkleurige versie is geen verschil te merken aan de buitenkant. Als men dan vraagt naar 3D touch, dan zeg je gewoon dat je dat uit hebt staan. De betere camera enz is toch nauwelijks uit foto's op te maken.

Desnoods zou je via ryanair of easyjet een goedkope vlucht kunnen boeken naar een buitenlandse store..

..... blijf reserveren. Blijf hopen!
  #5  
Oud 05-10-15, 14:02
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Geen enkele winkel weet hoeveel voorraad ze krijgen.. Nu met de nieuwe Apple Store zal het al helemaal armoe troef zijn bij de resellers.

De 6 Plus was vorig jaar al overal een ramp, dat zal nu niet minder zijn vermoed ik.

Zo nauw zal het wel niet steken zeker? De iPhone is al 2 weken verkrijgbaar, je had er al tientallen kunnen halen in FR/DE als je hem zo dringend nodig had.
  #6  
Oud 05-10-15, 14:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Geen enkele winkel weet hoeveel voorraad ze krijgen.. Nu met de nieuwe Apple Store zal het al helemaal armoe troef zijn bij de resellers.

De 6 Plus was vorig jaar al overal een ramp, dat zal nu niet minder zijn vermoed ik.

Zo nauw zal het wel niet steken zeker? De iPhone is al 2 weken verkrijgbaar, je had er al tientallen kunnen halen in FR/DE als je hem zo dringend nodig had.
Idd. Lille was 50min rijden voor mij en dan nog . En ik had die zoals ge wel weet makkelijk kunnen bestellen ook. Nadien waren er nog een klein aantal beschikbaar dusja.....
  #7  
Oud 05-10-15, 14:10
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Standaard

Ik wil geen telefoon's kopen in het buitenland!
Alleen in West-Vlaanderen, zie da er dan iets aan is?!...
Maar denken jullie dat ik safe zit voor vrijdag?
  #8  
Oud 05-10-15, 14:25
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Denk jij dat hier mensen met een glazen bol zijn? Als we nu NEE zggen, wat ga je dan doen? En als we nu JA zeggen, ben je dan tevreden, gerustgesteld en slaap je dan weer lekker?

Dat kan niemand je met zekerheid zeggen, alleen op basis van ervaringen kan een inschatting gemaakt worden. Daar zul je het mee moeten doen.
  #9  
Oud 05-10-15, 14:26
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Standaard

Wow rustig!
Ik vroeg me gewoon af of ik WAARSCHIJNLIJK veilig zat!
Ik vraag maar naar andere ervaringen van andere jaren hoor
  #10  
Oud 05-10-15, 14:29
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik ben rustig, maar je blijft het vragen. Een van de antwoorden is, waarschijnlijk wel. Ik hoop het voor je. En deel vooral je ervaringen. Maar nogmaals, zekerheid ga je niet krijgen.
  #11  
Oud 05-10-15, 14:31
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Standaard

Maar ik hoorde dat vorig jaar sommige winkels, waaronder Lab9 ( apple reseller ), er maar 10 binnenkreeg de 1ste dag.. Dan moet mijn toestel er maar juist bij zitten... Want er zijn ZOVEEEEEEL modellen
  #12  
Oud 05-10-15, 14:31
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Nogmaals, het kan geen kwaad om voor de zekerheid een waterpistool aan te schaffen. Dan zit je sowieso safe!
  #13  
Oud 05-10-15, 14:37
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Standaard

Zal ik doen
Nog andere ervaringen van vorig jaar?
  #14  
Oud 05-10-15, 14:47
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Je overdrijft. Bovendien wil jij een 6 Plus in de kleur goud. Maak je maar geen zorgen. Deze zullen niet uitverkocht raken. Apple heeft nu betere voorraden en in buitenlandse stores zijn er nog genoeg beschikbaar. Enkel de kleur rosé is soms wat lastiger te bemachtigen. Geniet van je dag, slaap goed en maak je geen zorgen. De versie die jij wilt zal niet zo snel uitverkopen.

Als je toch zorgen maakt. Koop een super soaker en vul die met water en leg hem onder je bed.
  #15  
Oud 05-10-15, 14:47
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ik denk dat je niet safe zit.

Zoals je zegt zullen de winkels nauwelijks enkele Plussen binnenkrijgen, en ook al sta jij "zogezegd op nummer 1 van de lijst" ... Dat geloof je toch zelf niet? Als ze maar 1 toestel krijgen zullen ze het wel aan een medewerker van de winkel geven als hij dat wil.

Je weet toch (blijkbaar niet) dat er maar 1 europees model is he? En dat Apple hun garantie over heel Europa is?
Mijne komt uit Duitsland, en als ik nu bel naar Apple om te zeggen dat hij mankeert, dan komen ze die morgenavond mooi bij mij thuis ophalen en heb ik 3 dagen later mijn herstelde/een nieuwe/of een refurb terug.

Er is dus letterlijk geen enkel nadeel aan een iPhone kopen in het buitenland. Het is zelfs beter dan dat je hem bij lab9 of Mobistar zou kopen. Omdat je in je 2e garantiejaar bij hen terecht moet en niet meer bij Apple zelf (indien je via Apple zelf koopt heb je 2 jaar garantie bij Apple).

Ik ken genoeg verhalen ondertussen van Mobistar shops die je gsm ten eerste al 3 weken of een maand laten liggen en waar ze hem soms zelf "herstellen" met niet-officiele onderdelen... Daar zit je dan met je duur toestel zonder Apple garantie.
  #16  
Oud 05-10-15, 15:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artje8940 Bekijk bericht
Ik wil geen telefoon's kopen in het buitenland!
Alleen in West-Vlaanderen, zie da er dan iets aan is?!...
Maar denken jullie dat ik safe zit voor vrijdag?
Je weet toch dat dat niet uitmaakt of je nu die phone in bv France/Germany koopt of in Belgie?
Als er straks iets aan de mijne scheelt e, ik ga gewoon naar Brussel in die Apple Store en klaar is kees. Of ik ga ermee naar Lille, is slechts 10min evrder rijden maar.
Ik zal ook geen 3 weken op mijn toestel moeten wachten.
Ik kocht de 5s bij mobistar, bovenste knop was kapot en ik moest die binnen steken, 2,5 weken kwijt geweest, frustrerend, nu gewoon naar den apple store gaan en klaar is kees .
  #17  
Oud 05-10-15, 20:39
Artje8940 Artje8940 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 22
Standaard

Ja dat weet ik, maar het is het principe... Ik weet dat het moeilijk klinkt. Maar ik zou het misschien overwegen om naar Lille te gaan na een aantal weken als hij maar niet beschikbaar komt hier. Lille is namelijk maar 20 minuten van mijn huis
  #18  
Oud 05-10-15, 21:46
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

20 minuten van uw deur o_O

Raar principe heb jij... Nuja, succes 9 oktober.


edit: zoals ik dus voorspelde zal het niets worden voor mensen in BE/NL die een 6S Plus willen... (zie iCulture.nl)

Laatst gewijzigd door Affinity; 06-10-15 om 12:38.
  #19  
Oud 06-10-15, 13:28
Order66 Order66 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
20 minuten van uw deur o_O

Raar principe heb jij... Nuja, succes 9 oktober.


edit: zoals ik dus voorspelde zal het niets worden voor mensen in BE/NL die een 6S Plus willen... (zie iCulture.nl)
Heb er op 2/10 in de ochtend eentje voorbesteld via Switch (België)... kans
  #20  
Oud 06-10-15, 14:10
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Voorbesteld bij Switch wil zeggen dat zij een lijst hebben met mensen die er ene willen, terwijl ze zelf geen flauw idee hebben of ze al dan niet voorraad binnenkrijgen.

Als je een Plus wil zal je gene hebben vrezek, een gewone 6S kan je beter nu nog reserveren in onze Apple Store, dan zit je 100% safe.

Aangezien onze eigen APPLE STORE zo'n KLEINE voorraad Plussen gekregen heeft, denk ik dat resellers er géén zullen krijgen... Als er zelfs voor de Stores in Nederland (behalve Amsterdam) geen voorraad voorzien is, dan voor een kleine Switch of Mobistar in België zeker niet, zou ik denken....
Reageren

Labels
apple, iphone, iphone 6s plus, lab9, mobistar



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.