IPhone contact groepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de installatie van de nieuwe 8.0 op mijn iPhone 6 staan mijn groepen niet meer gesorteerd in mijn contacten. Iemand een idee om die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone contact groepen
Sinds de installatie van de nieuwe 8.0 op mijn iPhone 6 staan mijn groepen niet meer gesorteerd in mijn contacten. Iemand een idee om die weer te sorteren?
Ook wanneer ik bv. een sms aanmaak en verschillende personen uit een groep wil selecteren gaat dit niet. Na de selectie van één persoon switch men telkens naar de sms en moet ik die groep telkens weer actief maken om opnieuw personen te selecteren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe groepen verwijderen in contacten iphone 4 | mousy109 | iPhone algemeen | 3 | 27-06-12 21:06 |
Groepen in Adresboek van Imac naar iPhone | iCo | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-10 13:49 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
iPhone contactpersonen in groepen | soCool | iPhone algemeen | 8 | 23-02-09 13:52 |
|
|