//

hoe groepen verwijderen in contacten iphone 4

hoe groepen verwijderen in contacten iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn man had al even een iphone 4 en heeft deze waarschijnlijk 1x aan onze imac gehangen. Hier mist alleen nog software wat we moeten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-12, 23:19
mousy109 mousy109 is offline
• iOS 12.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Unhappy hoe groepen verwijderen in contacten iphone 4

mijn man had al even een iphone 4 en heeft deze waarschijnlijk 1x aan onze imac gehangen. Hier mist alleen nog software wat we moeten kopen voor 24 euro. Hij heeft zijn contacten gewoon zoals hij het wil en GEEN groepen!!! Nu heb ik pas ook een iphone en deze via icloud gesynchroniseerd op de pc. Nu heb ik ineens de groepsindeling die op de imac staat in mijn contacten staan en mijn man niet.... Deze groepen doe ik niks mee en zou ik graag willen verwijderen, maar weet niet hoe. Heb de iphone al teruggezet naar fabriekswaarden en opnieuw aangemeld bij icloud, maar er is helaas niks verandert. Hoe krijg ik toch die groepen verwijderd????? mijn iphone heb ik nieteens aan de imac gehad, dus hoe kom ik aan deze groepsindeling??? HELP!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-12, 23:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mousy109 Bekijk bericht
mijn iphone heb ik nieteens aan de imac gehad, dus hoe kom ik aan deze groepsindeling??? HELP!!!!
Dat komt omdat je hetzelfde iCloud Apple ID gebruikt als de iMac De iMac heeft gesynchroniseerd met iCloud en als jij nu op de iPhone hetzelfde Apple ID gebruikt als de iMac krijg je exact dezelfde data en indeling op de iPhone.
  #3  
Oud 27-06-12, 15:04
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ga naar https://www.icloud.com/#contacts

klik onderaan 'Wijzig'
  #4  
Oud 27-06-12, 21:06
mousy109 mousy109 is offline
• iOS 12.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Standaard

Dank je Werner1963!!!! Een super oplossing!! Ze zijn verwijdert. hehe...pffff...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Groepen verwijderen uit contacten JacLaros iPhone algemeen 1 30-08-11 14:33
Dubbele agenda, contacten, items verwijderen maar hoe?? vangorkum iPhone Apps 0 19-06-11 15:52
Groepen verwijderen in contacten imagine iPhone algemeen 3 13-04-11 17:24
Contacten verwijderen. hoe? Druif iPhone algemeen 3 02-01-11 14:23
Contacten & Groepen Naicoo iPhone algemeen 0 19-10-10 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.