hoe groepen verwijderen in contacten iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn man had al even een iphone 4 en heeft deze waarschijnlijk 1x aan onze imac gehangen. Hier mist alleen nog software wat we moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe groepen verwijderen in contacten iphone 4
mijn man had al even een iphone 4 en heeft deze waarschijnlijk 1x aan onze imac gehangen. Hier mist alleen nog software wat we moeten kopen voor 24 euro. Hij heeft zijn contacten gewoon zoals hij het wil en GEEN groepen!!! Nu heb ik pas ook een iphone en deze via icloud gesynchroniseerd op de pc. Nu heb ik ineens de groepsindeling die op de imac staat in mijn contacten staan en mijn man niet.... Deze groepen doe ik niks mee en zou ik graag willen verwijderen, maar weet niet hoe. Heb de iphone al teruggezet naar fabriekswaarden en opnieuw aangemeld bij icloud, maar er is helaas niks verandert. Hoe krijg ik toch die groepen verwijderd????? mijn iphone heb ik nieteens aan de imac gehad, dus hoe kom ik aan deze groepsindeling??? HELP!!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat komt omdat je hetzelfde iCloud Apple ID gebruikt als de iMac De iMac heeft gesynchroniseerd met iCloud en als jij nu op de iPhone hetzelfde Apple ID gebruikt als de iMac krijg je exact dezelfde data en indeling op de iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je Werner1963!!!! Een super oplossing!! Ze zijn verwijdert. hehe...pffff...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groepen verwijderen uit contacten | JacLaros | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:33 |
Dubbele agenda, contacten, items verwijderen maar hoe?? | vangorkum | iPhone Apps | 0 | 19-06-11 15:52 |
Groepen verwijderen in contacten | imagine | iPhone algemeen | 3 | 13-04-11 17:24 |
Contacten verwijderen. hoe? | Druif | iPhone algemeen | 3 | 02-01-11 14:23 |
Contacten & Groepen | Naicoo | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 15:59 |
|
|