Groepen verwijderen in contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik had via mobile Me contact groepen aangemaakt maar 1 groepsnaam verkeerd geschreven. Deze heb ik in Mobile Me gecorrigeerd maar op de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Groepen verwijderen in contacten
Hi,
ik had via mobile Me contact groepen aangemaakt maar 1 groepsnaam verkeerd geschreven. Deze heb ik in Mobile Me gecorrigeerd maar op de iPhone blijft de oude naam staan en zijn alle contacten verdwenen uit die betreffende groep. Hoe kan ik op de iPhone contactgroepen aanpassen en/of verwijderen?? Thanx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hé macfreaker,
You're a Genius. Life is simple as it is! Bedankt voor je hulp. Ik heb de sync uitgezet in de account settings > naar contacten gegeaan (deze was leeg) > en vervolgens sync aangezet > et voila... |
|
|||
|
|||
Ik wil mijn chatgrpe verwjderen maar ik weet niet hoe.
Help !!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten verwijderen ? | steelo | iPhone algemeen | 20 | 03-12-11 23:34 |
Groepen verwijderen uit contacten | JacLaros | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:33 |
contacten in groepen indelen | robvanbuel | iPhone Apps | 7 | 16-06-11 05:41 |
Contacten & Groepen | Naicoo | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 15:59 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|