apple op mijn scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net een werkende Iphone 3gs16GB gekocht en heb in een winkel een beschermhoesje gekocht... omdat ik vond dat de accu snel leeg was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple op mijn scherm
ik heb net een werkende Iphone 3gs16GB gekocht en heb in een winkel een beschermhoesje gekocht...
omdat ik vond dat de accu snel leeg was ...al na een dag.....adviseerde men mij de accu te vervangen omdat die doorgaans te lang aan de charger ligt... dus maar een nieuwe accu er in laten doen..... accu is opgeladen ...en de iphone doet niets meer ....ik krijg een apple op het scherm en de pc ziet hem ook niet .... wie kan mij helpen ....wat is er aan de hand... alvast bedankt Leo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hang de iPhone eens aan iTunes. En het is vrij normaal dat wanneer je een iPhone regelmatig gebruikt de accu na een dag leeg is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laat mijn scherm langzaam los? | Ovi! | iPhone algemeen | 18 | 01-11-16 19:13 |
Probleem met mijn Iphone scherm | DJ Deve | iPhone algemeen | 4 | 11-10-09 14:36 |
storing in mijn scherm | ricola | iPhone algemeen | 5 | 10-02-09 14:29 |
Wit scherm op mijn iphone! HELP! | Rubske | Archief | 3 | 03-01-09 22:50 |
soms blijft mijn scherm zwart ? | vespresso | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 12:32 |
|
|