//

Contacten & Groepen

Contacten & Groepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb nu sinds een paar dagen een Iphone 4. Helemaal fantastisch, werkt echt veel fijner dan mijn vorige samsung. Nu loop ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-10, 14:59
Naicoo Naicoo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Contacten & Groepen

Hoi allemaal,

Ik heb nu sinds een paar dagen een Iphone 4. Helemaal fantastisch, werkt echt veel fijner dan mijn vorige samsung. Nu loop ik wel tegen het volgende probleem aan: Contacten

Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn mail te synchroniseren met Gmail. Ook de contacten heb ik gesyncd. Nu staan er alleen een hele hoop E-mail adressen in mijn contacten lijst. Ik wil dus deze adressen groeperen in 'Vrienden' 'Familie' 'Zakelijk' etc en eventueel de emai adressen van mensen waarvan ik het 06 nummer niet eens heb apart houden.

Mijn vraag is dus, hoe moet dit?

Ik ben al 2 dagen bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen, maar het wil echt niet lukken. Ik had eerst een hotmail account. Dit heb ik naar gmail over gezet omdat dat anders niet lekker werkt met de iphone (mailtjes 2 keer lezen etc). Ik heb ook de contacten in Gmail geplaatst. Nu gebruik ik de Gmail account voor mail en agenda's en een Exchange account voor de contacten.

Ik gebruik Windows 7 met Gmail en mozzila thunderbird.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als er nog meer info nodig is, laat maar weten!

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contacten, contacts, gmail, groepen, groups



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Groepen verwijderen uit contacten JacLaros iPhone algemeen 1 30-08-11 13:33
contacten in groepen indelen robvanbuel iPhone Apps 7 16-06-11 04:41
Groepen verwijderen in contacten imagine iPhone algemeen 3 13-04-11 16:24
iPhone, contacten & Windows donovan iTunes 1 17-02-10 19:08
Contacten & smsjes timmeh iPhone algemeen 10 08-11-08 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.