//

3Gs zeer slechte ontvangst blijft na vervanging speakerdock, wat nu??

3Gs zeer slechte ontvangst blijft na vervanging speakerdock, wat nu?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3Gs met een zeer slechte ontvangst. Ik heb deze iphone gekocht in april 2010. Is een toestel met simlock van Tmobile Oostenrijk. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-10, 19:47
tobe66 tobe66 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard 3Gs zeer slechte ontvangst blijft na vervanging speakerdock, wat nu??

Ik heb een 3Gs met een zeer slechte ontvangst.
Ik heb deze iphone gekocht in april 2010.
Is een toestel met simlock van Tmobile Oostenrijk.

ontvangst was vanaf begin al slecht, zeer regelmatig "no service" en ook zeer vaak geen 3G, bij "no service" sowieso geen internet verbinding.

Wat heb ik er al aan gedaan: upgrade van 3.0.1 naar 4.0.1, simkaart vervangen, speakerdock vervangen(incl antenne).
Maar nog steeds zeer slechte ontvangst.

Ik heb ook een htc desire en daarmee heb ik een prima ontvangst met dezelfde Tmobile simkaart.

Had de desire eigenlijk als vervanger van de iphone gekocht, maar naar mijn mening is de werkt de iphone toch stukken fijner op het ontvangst probleem na natuurlijk.

Wie weet wat ik nog zou kunnen proberen om te vervangen of doen om de iphone toch goed te kunnen gebruiken als telefoon.

alvast bedankt, Toon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte ontvangst 3gs met software 4.0.1 U2SPARKY Odido (T-Mobile) 23 06-09-10 17:36
Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G Smartienator Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 14:58
Zeer slechte ontvangst na update 4.0 Triple-D Odido (T-Mobile) 2 26-06-10 16:19
Zeer slechte verbinding Walt Archief 1 26-01-10 16:44
slechte ontvangst 3GS tov 3G on7stv iPhone algemeen 2 28-06-09 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.