Overschakelen van 3G/4G naar WIFI traag (IOS 9) - onnodig dataverbruik 3G/4G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Het valt mij op dat sinds IOS 9 de telefoon (Iphone 5S) lang "werk' heeft om verbinding met mijn Wi-Fi netwerk te krijgen wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overschakelen van 3G/4G naar Wi-Fi traag (IOS 9) - onnodig dataverbruik 3G/4G
Goedendag,
Het valt mij op dat sinds IOS 9 de telefoon (Iphone 5S) lang "werk' heeft om verbinding met mijn Wi-Fi netwerk te krijgen wanneer deze uit de slaapstand wordt gehaald. Daardoor snoept hij telkens even wat data van de telefoonbundel af. Meer mensen die hier last van hebben? Oplossing? Alvast bedankt voor de input. Gr. Aanvulling: - Wi-Fi assistent staat uit - Wi-Fi netwerk sterk genoeg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overschakelen van Android naar iPhone | click66 | iPhone algemeen | 6 | 22-05-14 09:25 |
onnodig veel dataverbruik mobiel internet | dodger80 | iPhone algemeen | 4 | 18-02-13 19:44 |
Automatisch overschakelen van Wi-Fi naar 3G uitzetten. | Hogeland | iPhone algemeen | 12 | 06-06-12 02:48 |
overschakelen Wi-Fi naar gsm / 3g netwerk | gezelligkletsen | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-09 11:11 |
|
|