Album fotostream weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd genoeg is op mijn Iphone bij foto's mijn album fotostream weg. Met Iphone gemaakte foto's worden ook niet meer in de album fotostream op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Album fotostream weg
Vreemd genoeg is op mijn Iphone bij foto's mijn album fotostream weg.
Met Iphone gemaakte foto's worden ook niet meer in de album fotostream op Ipad gezet. Wie heeft een suggestie? Vast dank. EDIT: Gevonden: Icloud fotobibliotheek stond aan. Blijkbaar verdwijnt dan het album fotostream. Laatst gewijzigd door Guest-20180926152807; 07-10-15 om 01:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Album weg en synchronisatie lijkt onmogelijk | yorick23 | iTunes | 0 | 28-10-13 18:42 |
Foto: Foto's uit bestaand album naar fotostream | RJZ | Muziek, foto & video | 7 | 10-08-13 21:05 |
Hoe verwijder je de fotostream album op iPhone indien je deze foto's niet wil streame | george2micheal | Muziek, foto & video | 16 | 13-12-11 13:47 |
Foto: album in foto icoon 'weg' | woltersmichelle | Muziek, foto & video | 1 | 25-05-11 10:46 |
picture mapje weg in photo album | Amien | Muziek, foto & video | 0 | 22-06-10 10:23 |
|
|