WiFi paswoorden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een nieuwe iPhone 6s te kopen. Ik heb nu een 5s. Wanneer ik op de nieuwe een reservekopie ga terugzetten, verbindt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi paswoorden.
Ik ben van plan een nieuwe iPhone 6s te kopen. Ik heb nu een 5s. Wanneer ik op de nieuwe een reservekopie ga terugzetten, verbindt hij dan ook automatisch met reeds bekende netwerken? Is er een mogelijkheid om reeds gekende netwerken nu nog op te slaan zonder dat ik de paswoorden nog ken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In een versleutelde iTunes backup worden alle paswoorden opgenomen (en teruggezet). Je kan ook de iCloud Keychain aanzetten als je dat nog niet gedaan hebt.
|
|
|||
|
|||
Ok thx voor het snelle antwoord.
|
|
|||
|
|||
Timosha, de iCloud Keychain is toch alleen voor het opslaan van wachtwoorden van websites?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah ok, dus daar komen ze vandaan. Ik heb dus ook mn backup terug gezet ota en zag tot mn verbazing dat mn telefoon gewoon verbinding maakte met de Wi-Fi netwerken......ik dacht dat dat alleen mogelijk was met een backup via de computer. Niet dus, cool.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Terugvinden van paswoorden | Fanta1977 | iPhone algemeen | 2 | 18-04-13 13:41 |
Safari opgeslagen paswoorden | VDKBjorn | iPad algemeen | 0 | 04-10-11 15:17 |
Paswoorden terug vinden | Elidb | iPhone algemeen | 0 | 09-08-11 00:39 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
Paswoorden bewaren op iPhone | peterdeleu | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-05-08 14:35 |
|
|