iPhone 6s Reservatie bij Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dinsdag 6 oktober om 09:00hr bij de Apple Store in Brussel een iPhone 6s besteld via hun reservatiesysteem. Heb alle stappen doorlopen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s Reservatie bij Apple Store
Ik heb dinsdag 6 oktober om 09:00hr bij de Apple Store in Brussel een iPhone 6s besteld via hun reservatiesysteem.
Heb alle stappen doorlopen en daarna ook mailtje gehad met "Uw iPhone is gereserveerd" en kan ik die morgen gaan afhalen. Nu vroeg ik me af, als ik naar de Apple site ga zie ik nergens de mogelijkheid om een iPhone te reserveren. Kan ik nu wel zeker zijn dat ik morgen mijn iPhone kan gaan afhalen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zegt net dat je een mail gekregen hebt dat uw iPhone gereserveerd is, wat is dan het probleem??
Wou je er nog ene reserveren? Dat zal dan te laat zijn. |
|
||||
|
||||
Je kan gewoon met zekerheid je iPhone morgen ophalen. Als je die bevestiging gehad hebt, komt het helemaal goed
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 247 | 11-10-14 17:59 |
iPhone 5 vervangen bij Apple store | youri1311 | iPhone algemeen | 9 | 09-07-14 15:57 |
Iphone kopen bij Apple store | blackfocus | iPhone algemeen | 8 | 24-09-13 17:38 |
iPhone 5S omruilen bij Apple Store | rsnhakan | iPhone algemeen | 8 | 21-09-13 22:02 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|