iPhone 5 vervangen bij Apple store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 5 die stuk is. Als ik deze wil laten vervangen bij de Apple store, wat kost dit dan? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 vervangen bij Apple store
Hallo,
Ik heb een iPhone 5 die stuk is. Als ik deze wil laten vervangen bij de Apple store, wat kost dit dan? Ik heb het des tijds wel eens met een iPhone 4 gedaan, dat koste me toen geloof ik 140 euro. Wat kost dat bij een iPhone 5? Thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het ligt eraan wat er stuk is.
|
|||
|
|||
Vervangen kost een stukje meer met die nieuwere modellen.
Apple - Support - Servicereactiecenter En dan garantie en service en daar vind je prijzen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Misschien in de store andere prijs want bij die prijs zit verzenden bij.
|
|
|||
|
|||
Wat is er defect, en is dit door oneigenlijk gebruik?
Normaal gesproken zit elke 5 nog in garantie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thx all. Telefoon is gevallen en scherm is volledig stuk etc. Gaat ook niet meer aan. Kost dus 250 als ik naar Amsterdam ga om het te wisselen?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kopen bij Apple store | blackfocus | iPhone algemeen | 8 | 24-09-13 17:38 |
iPhone 5S omruilen bij Apple Store | rsnhakan | iPhone algemeen | 8 | 21-09-13 22:02 |
iPad vervangen binnen 14 dagen in Apple Store | merman | Koopinformatie Nederland | 3 | 23-03-13 11:54 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|