48u. Niet ontgrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg een boodschap dat ik de toegangscode (6 cijfers) moest ingeven omdat de iphone meer dan 48u. niet was ontgrendeld terwijl het toestel 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
48u. Niet ontgrendeld
Ik kreeg een boodschap dat ik de toegangscode (6 cijfers) moest ingeven omdat de iphone meer dan 48u. niet was ontgrendeld terwijl het toestel 8 uur geleden nog gebruikt is geweest.
Hij was deze nacht zoals meestal aan het opladen geweest. Verklaring ? iPhone 5S iOS 9.0.2 Geen reboot gehad ook |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha zegt het volgende: als je de toegangscode de afgelopen 48 uur niet hebt gebruikt dien je deze opnieuw in te voeren. Soort van extra beveiliging zeg maar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week van een forumlid het bevel gekregen om sneller en duidelijker te reageren. Snel was ik deze keer. Aan de duidelijkheid van mijn reacties moet ik blijkbaar nog wat werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het begrepen, hoewel ik de toeganscode ook al een week niet meer gebruikt heb. |
|
|||
|
|||
Mede forumleden die bevelen geven? Moet niet gekker worden Je reacties zijn m.i. zeer duidelijk. Hulde voor je kennis en bereidheid om mensen te helpen meneer timosha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iedere 48 uur de toegangscode invullen was mij nog niet opgevallen. Ik gebruik geen 4/6-cijferige pincode, maar een complex wachtwoord. Zou dat nog van invloed zijn?
Daarnaast heb ik wel het idee dat ik vaker mijn Apple ID wachtwoord moet invullen in de App Store dan voorheen (ipv Touch ID).
|
||||
|
||||
Rset je je telefoon vaak? Na elke reset moet dat sowieso. Of als hij uit heeft gestaan...
|
|
|||
|
|||
Ik krijg 't idee dat het ligt aan de 4 of 6 cijferige pincode. Als je een complex wachtwoord gebruikt dan krijg je de vraag namelijk niet. Mijn collega gebruikt een pincode en krijgt dit ook. Ik echter niet. Ik heb t vermoeden dat t aan het complexe wachtwoord ligt.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een standaard viercijferige code. Herken het probleem niet. Dus of het aan die code ligt... ik denk het dan niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herhaling sms geluid wanneer ontgrendeld | cg24 | iPhone algemeen | 3 | 14-08-13 20:46 |
Krijg begeleide toegang niet ontgrendeld! | Suus123 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-12 12:32 |
IOS6 begeleide toegang ontgrendeld niet | Marielleee | iPhone algemeen | 1 | 21-09-12 12:58 |
|
|