netwerk telefoonaanbieder valt weg op iphone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb op marktplaats een iphone 5s gekocht. Doet het goed, alleen valt het netwerk van mijn telefoonaanbieder (KPN) steeds weg. Geen service. Als hij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
netwerk telefoonaanbieder valt weg op iphone 5s
Heb op marktplaats een iphone 5s gekocht. Doet het goed, alleen valt het netwerk van mijn telefoonaanbieder (KPN) steeds weg. Geen service.
Als hij het even wel doet, is de ontvangst prima. Ik heb een abonnement voor alleen bellen! internetten doe ik via Wi-Fi. Heb mijn simkaart in de winkel van micro naar nano laten knippen en heb het nieuwe IOS 9.02 daarop geinstalleerd. Zou een nieuwe simkaart helpen of kan het aan de installatie van de nieuwe IOS liggen? Zijn hier klachten over bekend? Zo ja, kan dit deze installatie weer ongedaan maken en hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vraag een (gratis) nieuwe simkaart aan bij je provider (KPN).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5S netwerk valt weg | kartferryb | iPhone algemeen | 1 | 09-07-15 00:09 |
iPhone 5 - netwerk / 3G valt vaak weg | Senn0s | iPhone algemeen | 2 | 29-10-14 16:50 |
Netwerk valt weg | henk004 | iPhone algemeen | 16 | 18-07-13 19:32 |
iPhone 5 : netwerk valt weg | Sniper78 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-12 00:00 |
KPN Hi netwerk valt steeds weg bij Iphone 4s | Smuku | KPN | 7 | 30-01-12 12:02 |
|
|