iPhone 6S Plus, bootloop na terugzetten back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ook ik heb gister de 6S in huis gekregen (6S plus 64GB Rose)! Alleen ben ik 1 van de ongelukkige die onmogelijk ze back-up ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6S Plus, bootloop na terugzetten back-up
Hallo,
Ook ik heb gister de 6S in huis gekregen (6S plus 64GB Rose)! Alleen ben ik 1 van de ongelukkige die onmogelijk ze back-up erop terug krijgt. Ik heb dit probleem nog nooit mee gemaakt dus vandaar mijn post. -Het maakt niet uit welke back-up ik terug zet. heb er 3 geprobeerd. -Na het terugzetten start de telefoon onmogelijk op en blijft die hangen op t apple logo scherm. Iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee was een backup zonder jb.
Maar nu je over jb begint... Ik had een iPhone 5 met JB > backup naar iPhone 5S gegaan vorige week (zonder jailbreak) > iPhone 5S gebackuped gisteren > die backup naar iPhone 6S Plus. Zou de fout zitten van me oude iPhone 5? Ik denk dat het aan iOS 9.0.2 ligt.. Want heb net ff een iPhone 5 uit de la gepakt. En daar krijg ik ook geen enkele backup op gezet. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het zoals Timosha zegt wel aan een corrupte Back-up ligt. Probeer de DFU mode eens en dan geen Back-up terug zetten.
|
|
|||
|
|||
Dat denk ik dan weer niet.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh sorry, ik had het woord "gejailbreaked" en "gebackuped" door de war gehaald. haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou t werken als ik een iPhone 5S of 5 koop, die jailbreaken.. en dan daar die backup op gooien?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat ben ik nu dus kwijt, ook alle foto's die in me whatsapp backup stonden zijn nu weg. Dat zijn de enigste dingen waarvoor ik die backup op een toestel moet hebben. |
|
|||
|
|||
Kan je niet alleen binnen whatsapp een backup maken enterug zetten (op een verse installatie) en de calculator app opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
Hello,
Dit zou moeten werken. Backup via de Whatsapp-app zelf--> Viadeze stappen : -instellingen -"chats en gesprekken" -reservekopie -"maak nu reservekopie" (kies er eventueel ook voor om je video's te bewaren door dit onderaan aan te vinken. Dan maakt de app via iCloud een reservekopie Vervolgens via je nieuwe en vooral "VERS!!" geïnstalleerde iPhone de app downloaden via de appstore de app openen,nummer ingeven en normaal zal hij zelf al aangeven dat er een reservekopie is en deze dan gewoon laten terugzetten Heb het onlangs zelf met overschakelen van iPhone gedaan. Misschien is er een backup functie mogelijk voor de andere app. Heb je je oude iPhone 5 nog? |
Labels |
balen, bootloop, iphone6s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Back-up terugzetten op ander Apple-ID | Bart3004 | iPhone algemeen | 2 | 08-10-15 21:17 |
Iphone 4 hersteld, blijft vragen om back up terugzetten. | MB1981 | iPhone algemeen | 6 | 25-07-12 16:53 |
iPhone: Back up / apps terugzetten na jailbreak | ALH | Jailbreak | 3 | 08-02-12 12:16 |
Back-up Iphone 4S terugzetten | Opheusden | iPhone algemeen | 1 | 29-12-11 21:31 |
Terugzetten van back-up | macmichel | Archief | 2 | 24-08-08 12:51 |
|
|