//

Thuis adres wijzigen in 'hoofd' Contact

Thuis adres wijzigen in 'hoofd' Contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil m'n thuisadres veranderen in m'n iPhone. Er staat nu een foutief adres in maar wat ik ook doe, ik kan dit niet veranderen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-15, 21:00
ronvm ronvm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Zwaag
Berichten: 11
Standaard Thuis adres wijzigen in 'hoofd' Contact

Ik wil m'n thuisadres veranderen in m'n iPhone. Er staat nu een foutief adres in maar wat ik ook doe, ik kan dit niet veranderen. Er staat in in het klein het icoontje van Facebook bij. Ik vermoed dat daar de ellende zit.
Wie kan mij helpen? Want elke keer als ik in 'kaarten' 3D klik op "Route naar huis" heb ik dat verkeerde adres er in staan.

Ik zou blij zijn met de oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-15, 22:10
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Je zou kunnen overwegen om te gaan verhuizen naar het verkeerde adres.
  #3  
Oud 11-10-15, 22:36
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

Algemeen iCloud. Kun je wel.je adres gegevens wijzigen.
  #4  
Oud 12-10-15, 05:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb ook een paar maanden erover gedaan om een contact kaart met een klein Facebook icoontje verwijderd te krijgen. Dat lukte mij ook niet telkens. Op de iPhone verscheen niet de optie 'verwijder' als ik op 'wijzig' tikte (het betrof een dubbele kaart van mijn vrouw en ik vermoedde dat dit misschien problemen gaf bij de opgesplitste iMessage conversaties waar wij laat van hadden, vandaar)

Allereerst moet je even gaan kijken of 'mijn info' in instellingen -> mail, contacten, agenda wel naar de juiste persoon of kaart verwijst. En dat in die kaart het juiste adres vermeld staat.

Controleer ook je adres / persoonsgegevens op www.appleid.com van het Apple id waarmee je ingelogd bent op de iPhone.

Sync je contacten met iCloud, Facebook of een andere dienst? Zo ja. Zet sync via Facebook uit en verwijder dat contact / die persoon uit je iCloud contacten dmv naar www.iCloud.com te gaan.

Dat loste het bij mij iig op. Pas daar lukte het om dat contact te verwijderen als ik me goed herinner.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer deedhetzelf iPhone algemeen 3 26-01-14 12:40
icloud adres wijzigen op iphone FreBo1958 iPhone algemeen 0 06-01-14 18:53
Mac OS X: apple ID email adres wijzigen karo42 iTunes 2 06-11-11 06:26
Contact adres kopieren The Herminator iPhone algemeen 0 24-08-10 11:38
Windows: email adres wijzigen efecan iTunes 6 03-08-09 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.