Thuis adres wijzigen in 'hoofd' Contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil m'n thuisadres veranderen in m'n iPhone. Er staat nu een foutief adres in maar wat ik ook doe, ik kan dit niet veranderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thuis adres wijzigen in 'hoofd' Contact
Ik wil m'n thuisadres veranderen in m'n iPhone. Er staat nu een foutief adres in maar wat ik ook doe, ik kan dit niet veranderen. Er staat in in het klein het icoontje van Facebook bij. Ik vermoed dat daar de ellende zit.
Wie kan mij helpen? Want elke keer als ik in 'kaarten' 3D klik op "Route naar huis" heb ik dat verkeerde adres er in staan. Ik zou blij zijn met de oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou kunnen overwegen om te gaan verhuizen naar het verkeerde adres.
|
|
|||
|
|||
Algemeen iCloud. Kun je wel.je adres gegevens wijzigen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een paar maanden erover gedaan om een contact kaart met een klein Facebook icoontje verwijderd te krijgen. Dat lukte mij ook niet telkens. Op de iPhone verscheen niet de optie 'verwijder' als ik op 'wijzig' tikte (het betrof een dubbele kaart van mijn vrouw en ik vermoedde dat dit misschien problemen gaf bij de opgesplitste iMessage conversaties waar wij laat van hadden, vandaar)
Allereerst moet je even gaan kijken of 'mijn info' in instellingen -> mail, contacten, agenda wel naar de juiste persoon of kaart verwijst. En dat in die kaart het juiste adres vermeld staat. Controleer ook je adres / persoonsgegevens op www.appleid.com van het Apple id waarmee je ingelogd bent op de iPhone. Sync je contacten met iCloud, Facebook of een andere dienst? Zo ja. Zet sync via Facebook uit en verwijder dat contact / die persoon uit je iCloud contacten dmv naar www.iCloud.com te gaan. Dat loste het bij mij iig op. Pas daar lukte het om dat contact te verwijderen als ik me goed herinner. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer | deedhetzelf | iPhone algemeen | 3 | 26-01-14 12:40 |
icloud adres wijzigen op iphone | FreBo1958 | iPhone algemeen | 0 | 06-01-14 18:53 |
Mac OS X: apple ID email adres wijzigen | karo42 | iTunes | 2 | 06-11-11 06:26 |
Contact adres kopieren | The Herminator | iPhone algemeen | 0 | 24-08-10 11:38 |
Windows: email adres wijzigen | efecan | iTunes | 6 | 03-08-09 21:29 |
|
|