Schuif om te ontgrendelen werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste sinds ik daarjuist mijn iphone 4S 16GB wou opladen via mijn laptop werkt de schuif om te ontgrendelen functie niet meer. Alle andere functies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schuif om te ontgrendelen werkt niet meer
Beste
sinds ik daarjuist mijn iphone 4S 16GB wou opladen via mijn laptop werkt de schuif om te ontgrendelen functie niet meer. Alle andere functies werken nog in men locked scherm zoals het naar onder en naar boven slepen om zo in de shortcut menu's te komen, enkel de schuif om te ontgrendelen werkt niet meer dus ik kan eigenlijk niets meer doen. Ik heb al geprobeerd om mijn iphone te herstellen en zo de reservekopie terug te zetten maar Itunes zegt steeds dat ik de Zoek mijn Iphone functie moet uitschakelen via de Icloud instellingen. Ik kan niets meer doen en mijn lock knop bovenaan de Iphone is trouwens ook stuk. Ik gebruikte hiervoor de stip-functie op het scherm waarmee ik mijn Iphone kon locken maar dit staat los van mijn probleem om te Iphone te kunnen ontgrendelen. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook al een hard reset geprobeerd? Je aan/uitknop + homebutton ingedrukt houden totdat het apple logo verschijnt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oeps foutje....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je assistve touch nog aan hebt staan dan kan je nog steeds een harde reset uitvoeren .
als je de knop software matig vergrendel scherm ingedrukt houdt moet het werken natuurlijk wel in combinatie met je homeknop ( zijn ze beide defect dan gaat het helaas niet lukken ) |
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem!! Hard reset werkt. Dank jullie voor de oplossing!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 ontgrendelen werkt niet meer na scherm vervangen | kimielco | iPad algemeen | 3 | 31-12-12 19:41 |
wil niet meer ontgrendelen | ipondje | iPhone algemeen | 4 | 06-08-12 13:48 |
kan niet meer ontgrendelen | ibn | iPhone algemeen | 4 | 22-03-12 13:53 |
niet meer ontgrendelen | imprezaturbogirl | iPhone algemeen | 2 | 12-12-08 19:33 |
Sim schuif niet open | Suyker | iPhone algemeen | 6 | 16-01-08 07:30 |
|
|