batterij status klopt niet ios9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds iOS 9 update heb ik ineens dat de de telefoon ineens uitvalt als ik bijvoorbeeld nog 40% batterij heb. Hij wil dan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij status klopt niet ios9
Hallo, sinds iOS 9 update heb ik ineens dat de de telefoon ineens uitvalt als ik bijvoorbeeld nog 40% batterij heb. Hij wil dan ook niet meer opstarten en zegt dat ik hem aan de kabel moet hangen. Na ongeveer 2 minuten (zonder aan de kabel te hangen) kan ik hem toch weer opstarten.
De batterij status is dan ineens nog maar 12%. Gooi ik hem daarna weer aan de kabel, dan is de status weer 35%.. heel vaag, maar hij wordt hierdoor wel onbruikbaar. Heeft iemand hier meer last van? Of wat kan ik doen ? Ik hoor het graag. Alvast bedankt Xavier van Aubel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een backup met jailbreak restanten terug gezet?
Beste wat je kan doen is eens een harde reset, ofwel een volledig herstel van je software in iTunes. Indien je backup jailbreak restanten heeft, zul je je iPhone moeten configureren als nieuwe iPhone. |
|
|||
|
|||
ik heb nooit ge-jailbreaked.. altijd "clean" geweest...
Moet dat via iTunes die reset ? |
|
|||
|
|||
harde reset is powerknop en homeknop samen 10 seconden induwen ofzoiets..
maar ik weet niet of dat het oplost... indien niet, zou ik via iTunes je software even herstellen. (ik herstel het liefst in DFU mode, omdat je dan echt een VOLLEDIGE reinstall doet.. je zal een vraagteken zien verschijnen naast DFU <-- klik daar even op dan kan je zien hoe dat precies in zijn werk gaat) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij percentage sbsettings klopt niet | dannyvdb1997 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-06-12 22:17 |
Batterij percentage klopt niet | nebilem | iPhone algemeen | 1 | 02-05-10 11:11 |
Batterij status zo nu en dan defect! | tgjm | iPhone algemeen | 1 | 24-08-09 18:21 |
Batterij status bekijken | Yorick | iPhone algemeen | 25 | 05-07-09 01:26 |
batterij status | djtcc | iPhone algemeen | 3 | 01-09-08 00:56 |
|
|